Jalbum

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Laurette
Contacteer:

Jalbum

Bericht door Laurette » 25 aug 2005, 22:24

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
De reden wwarom ik dit vraag is deze: ik heb dit programma geinstaleerd en alles gaat prefect tot het uploaden.
Hij maakt wel verbinding maar daarna geeft hij een fout aan.
Ik heb op internet gezocht maar kan weinigcvinden over problemen met jalbum .
Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen?
Als men te veel stapeld word men stapelgek.

Lontronics

Bericht door Lontronics » 25 aug 2005, 23:02

Ik gebruik het album zelf al een paar jaar.
Door de vele mogelijkheden en de eenvoud in bediening een van de beste programma's die ik hiervoor ben tegengekomen :thumb: .

Helaas voor jou gebruik ik de uploadfunctie niet maar laat ik Jalbum de albums maken en kopieer ik middels een ftp programma de benodigde bestanden naar mijn websites.

Het is misschien een hele domme, maar ik neem aan dat je wel op het forum van de website zelf hebt gekeken?? : http://jalbum.net/

Verder heb ik net even snel gekeken maar ik neem aan dat je de juiste gegevens hebt ingevuld bij ftp server, gebruikersnaam, poort, wachtwoord en remote directory??
Geeft hij ook een fout als je op -test connectie- drukt onder publish??

Het is in ieder geval zinvol om passive mode te gebruiken. Als je achter een firewall zit en je hebt dit niet aangevinkt, dan kan dit het probleem zijn. Active mode wil zeggen dat jouw computer de verbinding opent en dat de remote server vervolgens contact probeert te maken (en dus problemen ondervindt met je firewall), passive mode doet het precies andersom; de remote server opent de verbinding, jij legt contact etc....

Jan

Laurette
Contacteer:

Bericht door Laurette » 26 aug 2005, 11:55

Hé bedankt voor je antwoordt.
Ik heb op hun site gekeken maar kom niet veel verder.
Nu moet ik zeggen dat mijn technisch engels ook niet zo uitmuntend is.

De gegevens zijn goed ingevuld.
Als ik op test verbinding druk geeft hij dezelfde fout aan, maar verbinding maakt hij wel.
De passive mode staat aangevinkt.
Helaas voor jou gebruik ik de uploadfunctie niet maar laat ik Jalbum de albums maken en kopieer ik middels een ftp programma de benodigde bestanden naar mijn websites.
Zou je mij anders mischien willen uitleggen hoe je dit doet.
Ik gebruik voor mijn website/forum frontpage.
Ik weet niet of dat hier ook mee wil, zo niet kan ik ergens een programma downloaden waar dit wel mee wil ?

Edit: probleem is al opgelost
Als men te veel stapeld word men stapelgek.

Plaats reactie