[ CENTRAAL ] Gezocht scripter/designer/linkpartner

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Martinlp
Berichten: 132
Lid geworden op: 12 mei 2005, 14:10

Bericht door Martinlp » 12 nov 2005, 10:56

rick15465 schreef:Gezocht - Forum installer

Wat moet hij/zij kunnen?
* Alle (of tenminste veel) mods kunnen inbouwen
* Kennis van php
* Kennis van database's etc
* Vertrouwen ivm FTP gegevens e.d.

Wat krijg je ervoor terug?
*Geen geld.
*een link naar jouw site/forum
*codes voor veeeel games(wat jij wil)

Het forum moet heten: Harry Potter en als het kan ook een een rpg van HP.

contact msn: rick15465_forum@hotmail.com
Wat is dit? Voeg ik je toe op msn om te vragen of het nog nodig was. Wil je me je ftp-gegevens niet geven :?
Ik bedoel, wat heb je te verliezen met een leeg forum, en een gratis host

tjmeijer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2004, 22:27
Contacteer:

Bericht door tjmeijer » 13 nov 2005, 20:03

Vacature: website beheerder

Computergenie is een organisatie zonder winstoogmerk en wordt geheel door professionals op vrijwillige bases gerund.

Het doel van de organisatie is om de zelfredzaamheid van consumenten te vergroten. Het betreft hier consumenten van diverse elektronica zoals personal computers, digitale camera’s, gsm enz..

De frontoffice van de organisatie is een website. De consumenten kunnen zich gratis aanmelden op de website om lid te worden. In het forum kunnen de consumenten(leden) terecht met al hun vragen. Het is de bedoeling dat de leden elkaar helpen met de diverse problemen. Vragen zoals: “hoe verwijder ik een virus op mijn pc?”, “hoe stel ik mijn monitor in?”, “hoe brand ik een dvd?” enz. De organisatie kent momenteel een bestand van 5600 leden.

Voor het beheer van onze website zijn we op zoek naar een:

Breed georiënteerde website beheerder

De websitebeheerder is verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de website. Je werkt nauw samen met de crew van Computergenie.nl.
Deze functie is voor 1 tot 2 uur per dag.

Je hoofddoelstelling is naast het onderhoud van de website, Computergenie.nl verder te ontwikkelen. Je bent proactief, je volgt de ontwikkelingen van de internettechnologie op de voet en kunt zelf stappen nemen om professionalisering en verbetering van de website/organisatie te bewerkstelligen. Je bent in staat prioriteiten te stellen en de individuele crewleden te motiveren en te stimuleren ook een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de site. Dit vraagt een websitebeheerder met een sociale inslag.

Aanvullend profiel:

-Je hebt ruime ervaring met HTML, php en phpbb
-Je hebt ervaring met het ontwikkelen en onderhouden van complexe websites
-Je hebt ervaring met het beheren en ontwerpen van msSQL databases
-Je hebt ervaring met het grafisch en technisch ontwerpen van websites
-Je kunt goed overweg met Adobe Photoshop
-Je hebt een afgeronde informatica opleiding of volgt een informaticaopleiding op minimaal HBO-niveau en/of zeker 2 jaar relevante praktijkervaring
-Je kunt sturing geven aan de andere vrijwillige medewerkers van de website
-Je hebt communicatieve en leidinggevende vaardigheden
-Je hebt toegang tot het internet en beschikt zelf over een pc

Belangstelling:
Indien je voldoet aan bovenstaand profiel, stuur dan je motivatie met curriculum vitae naar: Computergenie.nl, Johan Meijer, e-mail:info@computergenie.nl telefoon : (050) 5732792

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 13 nov 2005, 20:15

tjmeijer schreef:Computergenie is een organisatie zonder winstoogmerk en wordt geheel door professionals op vrijwillige bases gerund.
Kortom men krijgt er niks voor terug?

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 13 nov 2005, 20:24

Ik dacht ook al, dit lijkt sterk op een commerciële advertentie, en daar zitten we hier niet op te wachten.
... Maar ik modereer (nog) niet.

tjmeijer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2004, 22:27
Contacteer:

Bericht door tjmeijer » 13 nov 2005, 20:53

Iedereen is bij ons vrijwilliger

Net zoals alle mods en medewerkers op dit forum, of krijgen jullie wel betaalt voor je werk op dit forum ?

We willen het wel professioneel aanpakken.. als je daarom denkt dat het gaat om een commerciële advertentie.. nou dan zien ik dat maar als compliment bee


maar eh nee dus.. we zijn niet commercieel.. dat staat ook heel duidelijk vermeldt.

:wink:

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 13 nov 2005, 21:08

nee maar dit forum heeft ook maar alleen maar een hulp doel , en is tevens volledig vrij voor de moderators , en dat blijkt bij jouw niet het geval ... werken voor niks , achter zoon idioot ga je lang moeten wachten vrees ik ...

maartoch , veel geluk,

mss kun je de pijn wat verzachten met een linkje ergens te zetten ...

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 13 nov 2005, 21:12

Misschien, maar daar komt tjmeijer dan zelf wel achter. Reageren doe je niet via dit topic. :-)

tjmeijer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2004, 22:27
Contacteer:

Bericht door tjmeijer » 13 nov 2005, 21:12

onze site heeft ook tot doel hulp

en onze mods zijn niet vrij.. hoezo?

onze mods zijn helemaal vrij, waar haal je dat vandaan ?

Ik ken je trouwens helemaal niet en volgens mij ben je ook nog nooit op onze site geweest geweest

:roll:

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 13 nov 2005, 21:14

Nogmaals, dit is geen discussie topic, je kunt elkaar vinden via de PB functie. :)

tjmeijer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2004, 22:27
Contacteer:

Bericht door tjmeijer » 13 nov 2005, 21:42

Stef schreef:Nogmaals, dit is geen discussie topic, je kunt elkaar vinden via de PB functie. :)
je hebt helemaal gelijk stef

maar onze site heeft 17 crew leden en een diversiteit van crewfuncties

en als die indirect voor idioot worden uitgemaakt... dat vinden ze niet leuk

en dan neem ik het op voor iedereen van onze crew :wink:

Groetjes Johan

Gebruikersavatar
Impactforra
Berichten: 327
Lid geworden op: 01 nov 2005, 16:37

Bericht door Impactforra » 18 nov 2005, 11:16

Ik zoek gewoon simpel een linkpartner :lol: Geintresseerd? pb me 8)

Gebruikersavatar
Cheeta
Berichten: 1165
Lid geworden op: 11 jan 2004, 11:26
Locatie: Mijdrecht Sites: -- Derbi Club --
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 18 nov 2005, 13:39

op zoek naar iemand met veel grafische aanleg dit met behoud van vernieuwing van http://www.derbi-club.com interesse in brommers (schakel) is geen vereiste maar het zal je wel helpen integreren in het forum ;)

aangezien er op ons eigen forum helaas niemand is die het kan / wilt. plaats ik hier een oproep momenteel ben ik bezig met alle technische dingen over te zetten van vbulletin naar phpbb, alleen wij zouden het leuk vinden als we de site meer grafisch konden maken en moderner, de layout bestaat alweer ruim 2 jaar en het beeld van derbi is best wel verandert en moderner geworden. wij hopen de site + forum ook mee te kunnen nemen en ook bijvoorbeeld in latere staat meer grafisch materieel aan te kunnen bieden aan de bezoekers

derbi club draait op basis van vrijwilligers er zijn geen regelrechte eisen aan uren verantwoording doen we dan ook niet aan, wel stellen we een gemotiveerd iemand op prijs ;). veel van onze crew leden zijn dan ook jongeren 16 - 20 op enkele uitzonderingen na.

ook wordt er in de toekomst meer georganiseerd voor derbi-club crew leden en gebruikers. zoals meetings, feesten enz enz,, ook staat er in het programma nog een opstart van promotie verkoop (t-shirts)voor het beter kunnen runnen van het forum. we zijn een forum zonder winstoogmerk. alle bedragen die we zouden opbrengen met het forum worden hergebruikt in het forum en volledig geinvesteerd in bijvoorbeeld feesten en meetings of latere akties.

we zijn een snel groeiend forum met momenteel al ruim 2400 gebruikers. voor meer info pm me of stuur een email naar cheeta @ derbi-club.com (zonder de spaties).
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 nov 2005, 11:03

Wij van Really Coding zijn op zoek naar beta testers voor het testen van een nieuwe functie.

Wat houdt het in?
We hebben een nieuwe functie toegevoegd waarbij wij de statistieken hosten van uw site, alles wat u hoeft te doen is de in structies volgen de u krijgt op de volgende pagina: http://stats-tmp.roelingnet.nl.

Waar komt het uiteindelijk op neer?
U zult tussen de <head> tags een stukje javascript moeten zetten en voor de </body> tag een image moeten plaatsen.

Tevens zijn wij opzoek naar officieelle testers, zodat wij kunnen kijken of RCTS het overal doet. Dit is een belangerijk onderdeel, voordat RC1 released zal worden. Naast dat je een speciale status krijgt op het forum, zal je ook altijd de nieuwste release van RCTS kunnen bekijken.

Krijg ik er wat voor terug?
Nee, er zit niets aan verbonden, behalve onze grootste dank voor het testen van deze software. Wanneer je officeelle tester wordt, zal je een speciale rang op ons forum krijgen.

Voor meer informatie verwijs ik u door naar het volgende forum:
http://rc.paulscripts.nl

Alvast bedankt,
Really Coding development team (bas,eroeling,mrlucky,paulus)

ps. Mocht je ook interrese hebben in het mee developen? Dat kan, er is nog 1 plek vrij zie: http://rc.paulscripts.nl

Gebruikersavatar
Wout -- w00t
Berichten: 815
Lid geworden op: 07 jan 2005, 12:57
Locatie: Eindhoven, NL

Bericht door Wout -- w00t » 19 nov 2005, 11:06

paulus schreef:Wij van Really Coding zijn op zoek naar beta testers voor het testen van een nieuwe functie.

Wat houdt het in?
We hebben een nieuwe functie toegevoegd waarbij wij de statistieken hosten van uw site, alles wat u hoeft te doen is de in structies volgen de u krijgt op de volgende pagina: http://stats-tmp.roelingnet.nl.

Waar komt het uiteindelijk op neer?
U zult tussen de <head> tags een stukje javascript moeten zetten en voor de </body> tag een image moeten plaatsen.

Tevens zijn wij opzoek naar officieelle testers, zodat wij kunnen kijken of RCTS het overal doet. Dit is een belangerijk onderdeel, voordat RC1 released zal worden. Naast dat je een speciale status krijgt op het forum, zal je ook altijd de nieuwste release van RCTS kunnen bekijken.

Krijg ik er wat voor terug?
Nee, er zit niets aan verbonden, behalve onze grootste dank voor het testen van deze software. Wanneer je officeelle tester wordt, zal je een speciale rang op ons forum krijgen.

Voor meer informatie verwijs ik u door naar het volgende forum:
http://rc.paulscripts.nl

Alvast bedankt,
Really Coding development team (bas,eroeling,mrlucky,paulus)

ps. Mocht je ook interrese hebben in het mee developen? Dat kan, er is nog 1 plek vrij zie: http://rc.paulscripts.nl
Vanmiddag wil ik het wel testen. :)
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 19 nov 2005, 12:11

Reageren doen we niet in dit topic! Maar via PB/mail/msn/postduif enz.

Gebruikersavatar
Toad
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 sep 2005, 20:08

Bericht door Toad » 20 nov 2005, 20:59

*opgelost*
Laatst gewijzigd door Toad op 22 nov 2005, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
LazyTiger
Berichten: 2000
Lid geworden op: 21 okt 2003, 18:21

Bericht door LazyTiger » 21 nov 2005, 20:43

dag allemaal, hoe is het hier?
lang geleden volgens mij dat ik hier nog ben geweest volgens mij.

anyways, diegene die mij een beetje kennen, kennen waarschijnlijk ook wel mijn forum.

het zit zo, mijn tijd + energie in phpbb zijn op, ik ben er eigenlijk zo goed als mee gestopt. dit dus ten koste van het forum, die nu al enige tijd door iemand anders (helaas zonder php verstand) wordt onderhouden. hij heeft het forum op een aantal punten aangepast naar eigen wens, ik heb hem lekker laten spelen.

in ieder geval, hij krijgt het niet voor elkaar om het forum actiever te krijgen, wat al een tijdje het probleem was.

als iemand interesse heeft, mag hij, samen met hem, het forum onderhouden. toegang tot php is mogelijk, maar het gaat er vooral om, om activiteit te brengen.

kosten blijven bij mij en evt enkele aanpassingen in php files kan ik aanbrengen wanneer nodig.

als iemand bereidt is te helpen, voel je vrij mij dit ff te laten weten.

anders ben ik bang dat het forum verwijdert zal worden.

@ the mods: geen idee of deze topic ergens anders hoort of verboden is, maar dan verwijder hem maar. sorry

~PT
http://www.muziekforumonline.nl

Gebruikersavatar
Toad
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 sep 2005, 20:08

Bericht door Toad » 25 nov 2005, 15:46

*deleted*
Laatst gewijzigd door Toad op 11 dec 2005, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rico
Berichten: 2185
Lid geworden op: 23 okt 2003, 18:45
Contacteer:

Bericht door Rico » 25 nov 2005, 20:50

Gezocht - MOD Installer

Wat moet hij/zij kunnen?
* MOD's inbouwen
* evt. fouten eruit halen.

Wat krijg je ervoor terug?
Een link in de footer, en een uitleg over je site op de credits pagina.

Als je meer wilt weten, stuur me even een mailtje.
(zie profiel) :thumb:
Guess who's back..

Yourzzz
Berichten: 82
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:40
Locatie: Naast de buren =)
Contacteer:

Bericht door Yourzzz » 30 nov 2005, 17:19

Gezocht: Leden + Admin/moderator site/forum.
Betreft deze site: http://www.mistery-v.co.nr/
Ik ben op zoek naar een paar leden voor mijn site. Als je belangstelling hebt om Admin/Mod te willen worden, moet je dat evntjes zeggen.
Wat moet je kunnen?

1:Heb je ervaring?
2:Kan ik je vertrouwen?
3:Wat zou je willen worden? (Admin/Moderator)
4:Je moet doordeweeks elke dag op de site komen en het onderhouden.(Omdat ik doordeweeks niet kan)
5:Niet onnodig topics sluiten/users bannen.
6:Zoek meer leden.
7:Je mag wel leuke topics openen enzo om de sfeer erin te houde :P
8:Topics sluiten pas na HELE onzinnige dingen zoals: hoi ik moet poepen en ik ben mongool (zoiets :'))
9:Users bannen doe ik wel ;) (waarschuwingen geven mag wel, maar dan moet je ff mij een PM sturen als je dat hebt gedaan want ik houd de stand bij zeg maar :P)
10:Topics verplaatsen als ze in een verkeerde rubriek staan.
11:Verder een beetje de noodzakelijke dingen (jeweetwel ;))
Kan je voldoen aan dit bovenstaande?
Stuur dan een PM ;)
PM me voor de leukste warez site ooit!

Plaats reactie