standaard style

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
nl1sms

standaard style

Bericht door nl1sms » 05 jul 2005, 08:05

Hoi,

Ik lees net dat er geen forums met standaard subsilver templates mogen worden gelinkt. Ik vind dit raar. Sorry als ik een zeikerd ben, maar phpbb.nl zelf draait ook met de standaard style, alle grote (internationale) bb2 forums hebben de standaard style (denk aan nedlinux, phpbb.com etc. etc.) en dit is niet zonder reden. Mijn forum draai ik bewust met de standaard subsilver style. De style is duidelijk, goed leesbaar en de achterliggende gedachte is dat met upgrades van bb2 deze template style voor veel minder problemen zorgt.

Nu zal ik vast wel een dijk van commentaar krijgen, maar ik zie niet in waarom een goed lopend forum met standaard style doch eigen logo, niet zou mogen worden geshowed hier.

Groetjes Thijs

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 05 jul 2005, 08:40

Het gaat er hier juist om dat je laat zien wat je van je fórum gemaakt hebt, en niet dat je alleen 't logo verandert hebt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 05 jul 2005, 09:17

Hoi nl1sms,

Wij, de leden van phpbb.nl, moeten wel iets hebben om naar te kijken en bij een standaard design en geen andere aanpassingen in phpbb hebben wij weinig om iets over te zeggen want dan blijft dat beperkt tot de onderwerpen en de structuur en blijft er verder niets over.

Bij de show-off komen dus de forums waarbij de beheerder veel heeft aangepast en dus moeite heeft gedaan om eruit te springen i.t.t andere fora en daar geven wij dan onze mening over en proberen diegene te helpen zodat het alleen maar beter wordt. 8)

Ik heb hier meerdere fora gezien die draaiden op SubSilver en ook dezelfde kleuren en afbeeldingen gebruikte en hier toch mochte staan omdat er veel was aangepast op andere punten zoals de structuur en de indeling icm vele zelfgemaakte/aangepaste mods ..

Ik hoop dat het je nu duidelijk is ... :thumb:
Barki.nl

DoubleJ
Contacteer:

Re: standaard style

Bericht door DoubleJ » 05 jul 2005, 10:43

nl1sms schreef:alle grote (internationale) bb2 forums hebben de standaard style (denk aan nedlinux, phpbb.com etc. etc.) en dit is niet zonder reden.
Ik wil hier ff op reageren:
subSilver is gecreëerd voor phpBB het is de standaard style ervan.

Het is dus ook niet vreemd dat bijna alle phpBB support sites subSilver als standaard hebben omdat dit het standaard van phpBB is.

Verder gaat het net zoals Jhonny zegt om originaliteit.

Wat valt er eigenlijk te showen aan een goed lopent forum met standaard template?.
Je ziet een standaard template(Niet origineel), en je ziet dat je veel members hebt.
Nou daar kun je mee showen.

Hier gaat het erom dat mensen die wel veel tijd en moeite hebben gestoken in de layout of in de phpcode zodat het forum iets persoonlijks krijgt dat die in het zonnetje gezet worden(zichzelf in het zonnetje kunnen zetten). En dat die commentaar erop kunnen krijgen waarmee ze hun forum nog meer kunnen verbeteren.

Als je alles standaard hebt wat valt er dus dan om te showen....hoeveel members of posts je wel niet hebt???

Das dus mijn mening en ik vind dat wat jij hier zegt over subSilver totaal niet terecht, het gaat om originaliteit en niet dat je een goed draaiend forum hebt.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Stef

Bericht door Stef » 05 jul 2005, 13:59

En als moderator kan ik dat ^^ bevestigen.

Heb 'm wel even verplaatst aangezien het geen Show Off is.

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 08 jul 2005, 12:10

sorry dat ik nog even reageer
Hoe vind jij het om bij Show-Off elke keer tegen een zelfde board te zitten kijken? Dan heeft het geen nut meer.
Guess who's back..

nl1sms

Bericht door nl1sms » 09 jul 2005, 17:13

Het is me duidelijk. Bedankt voor de reacties.

Groetjes Thijs

Plaats reactie