Op zoek naar een phpBB Scripter om MOD's te installeren!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Op zoek naar een phpBB Scripter om MOD's te installeren!
Hallo!!
Ik wou eens vragen of er hier ervaren en vooral geïnteresseerde MOD installateurs zijn, die zin hebben om Scripter te worden van mijn forum!!
Ik had een Scripter, maar omdat hij een amerikaan is had ik nogal problemen ivm het contacteren enzo...
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan maar een antwoord of zend me je msn account via PM...
Alvast bedankt!!
Ik wou eens vragen of er hier ervaren en vooral geïnteresseerde MOD installateurs zijn, die zin hebben om Scripter te worden van mijn forum!!
Ik had een Scripter, maar omdat hij een amerikaan is had ik nogal problemen ivm het contacteren enzo...
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan maar een antwoord of zend me je msn account via PM...
Alvast bedankt!!
free
free scripter ?
- Wout -- w00t
Re: Op zoek naar een phpBB Scripter om MOD's te installeren!
nou vraag ik je,kwaksalver schreef:Hallo!!
Alvast bedankt!!

Volgens mij kwestie van luiheid.
Of mensen zijn bang om iets verkeerd te doen, zien een error, en bang worden.V!ncent schreef:

ik wel wel eens een mod of 2 installeren voor je

Nee daar niet van, maar ik heb niet genoeg kennis om de gewenste wijzigingen aan te brengenV!ncent schreef:nou vraag ik je,kwaksalver schreef:Hallo!!
Alvast bedankt!!wees niet lame, en doe het zelf. Een mod is echt niet moeilijk ofsow... gewoon zoeken + iets toevoegen of veranderen...

Ja, dat lukt me allemaal wel... 5 Mods installeren is geen probleem, maar als ik er een stuk of 20 moet doen, dan word het een probleem!!bee schreef:Dan ga je het lerenhttp://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24
Als je er 5 kunt installeren, kun je er ook 20 installeren, je doet ze toch niet alle 25 tegelijk?
Eén voor één installeren dus, en dan kom je er ook.
Eén voor één installeren dus, en dan kom je er ook.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.