Problemen met sites gehost op BasServer3.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Bas
- Contacteer:
Problemen met sites gehost op BasServer3.
Aangezien de modem kapotgegaan is op de locatie waar BasServer3 staat, zijn alle sites gehost op ".bs2.dyndns.tv". en "bs2.bounceme.net" niet te bereiken. In de loop van dinsdag zal de modem vervangen worden.
Alvast bedankt voor het wachten,
Bas
Alvast bedankt voor het wachten,
Bas
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
Vandaag kreeg ik deze email binnen:
Dus, BS3 zal weer voor onbepaalde tijd offline zijn.beste bas
Door omstandigheden zal je server bj mij op de zaak plat moeten, ik heb met spoed een onderdeel nodig, wat niet leverbaar is.
zodraa het onderdeel(moederbord) weer opvoorraad is zal ik het gelijk erinzetten.
ik vind het heel jammer, maar zie geen andere mogelijkheid dan deze dit is de enigste computer waar dat moederbord nog in zit.
groet
hylko
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Hardware kan op elk mogelijk ogenblik kapot gaan (ow, wacht, dat was de webcam
) en soms duurt nieuwe hardware toevoegen iets langer. Downtime bij kapotte hardware is bijna niet te voorkomen, en in dit geval staat Bas machteloos, omdat hij iemand anders de server laat onderhouden. Als die het verzuimt, dan breekt die ander contractbreuk. Niet leuk voor de mensen die betrokken zijn, maar zo gaat het gewoon hoor.
Zeg dit soort dingen dus niet te hard

Zeg dit soort dingen dus niet te hard

... Maar ik modereer (nog) niet.
- Bas
- Contacteer:
Mwa, ik ga degene die dat moederbord nodig had even lekker een extra keer voor "SUKKEL" uitschelden (Doen we hier vaak), en een beetje ander geblaat... (Maar hij zou ook al eens eeuwig down zijn, wegens een geplande providerswitch naar een provider die alle lage poorten blokkeert, ADSL, maar hun zeiden dat daar al ADSL in gebruik was, maar daar was @Home, en dat is kabel, en zulk geblaat)
Wil jij ook je site/forum weer terug op de BasServer3?
Stuur dan nu een e-mail naar 'mag niet van bee'
met de vraag wanneer de Server van Bas weer online komt.
Laatst gewijzigd door Derky op 01 sep 2005, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.