STAR WARS : ||| revenge of the sith
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
STAR WARS : ||| revenge of the sith
hoi
Star Wars 3 is nu 1 week uit in België en ik heb hem vandaag bekenen, ik ben net zoals einstein , enorme fan van star wars , en vind hem enorm goed , ik wil wel eens weten wat jullie er van vinden ,
hijs is echt super goed
voor mensen die hem nog niet zagen :
echt gaan kijken
voor mensen die geen enkele star wars hebben gezien :
het is een echte goeie film de eerste 2 zijn niet nodig gezien maar het brengt je wel meteen in de stemming
voor mensen die het niet weten eerst was er 3 , 4 , 5 die enkele jaren terug herwerkt zijn geworden en super goed zijn verandered (meer uitzicht op grote gebieden , meer special effects , ...)
nu is er een voorstuk aangemaakt en de nieuwe is eigenlijk de 3 film
dus 1 , 2 , en nu 3 zijn 'nieuwe' delen
wat vinden jullie ervan ?
grt svennson
Star Wars 3 is nu 1 week uit in België en ik heb hem vandaag bekenen, ik ben net zoals einstein , enorme fan van star wars , en vind hem enorm goed , ik wil wel eens weten wat jullie er van vinden ,
hijs is echt super goed
voor mensen die hem nog niet zagen :
echt gaan kijken
voor mensen die geen enkele star wars hebben gezien :
het is een echte goeie film de eerste 2 zijn niet nodig gezien maar het brengt je wel meteen in de stemming
voor mensen die het niet weten eerst was er 3 , 4 , 5 die enkele jaren terug herwerkt zijn geworden en super goed zijn verandered (meer uitzicht op grote gebieden , meer special effects , ...)
nu is er een voorstuk aangemaakt en de nieuwe is eigenlijk de 3 film
dus 1 , 2 , en nu 3 zijn 'nieuwe' delen
wat vinden jullie ervan ?
grt svennson
mmm

tjah
kan moeilijk , de slechte (de dark side is vernietigd) trouwens het was een faabeltje dat de bedoeling was om er totaal 9 van te maken , ze waren er maar 6 van plan .... maar wie weet ... ik hoop in elk geval dat er nog 3 komen
?
om btw ff te bewijzen dat er nog serieus delen achter 6 bestaan:
http://www.starwars.com/databank/charac ... er/eu.html
gewoon ff de vrouw van luke skywalker gepakt die na deel 6 een rol speelt
kan je nog wel wat meer namen noemen.
om btw ff te bewijzen dat er nog serieus delen achter 6 bestaan:
http://www.starwars.com/databank/charac ... er/eu.html
gewoon ff de vrouw van luke skywalker gepakt die na deel 6 een rol speelt

kan je nog wel wat meer namen noemen.
mmm
vreemd dat wist ik niet , als hij ze nu nog niet wil verfilmen kan dat nog altijd komen hoor hoe lang duurte het voordat hij begon aan deze
is dat niet die vrouw van jar jar (die dikke rups ...)
is dat niet die vrouw van jar jar (die dikke rups ...)
- Menace2Society
Ik dacht dat de eerste serie al in de jaren 70 was verfilmd?LazyTiger schreef:4 5 en 6 zijn uitgebracht in de jaren tachtig/negentig
laatste jaren zijn daar dus deel 1 en 2 bijgekomen en nu 3.
helaas komen de vervolgen op 6 niet
Ik vond het eerder helemaal niets, maar toen ze destijds op Canal + allemaal werden uitgezonden heb ik ze gekeken.
je
daar hebben we veel aan , waaarom heb je al de films gezien ?ba21 schreef:Ik haat starwars
Ik heb hem op de premiere al gezien, maar dan niet in de bios... 
Sorry, daar mag ik het nu niet over hebben, dus back naar de film...
Deel 3 is veruit het beste van de 6 delen, uiteraard ook omdat deel 4, 5 en 6 al erg oud zijn, zien die er niet meer uit!
Deel 2 vond ik persoonlijk de beste voordat deel 3 uitkwam, maar deel 3 overtreft alles... De Special Effects, de voertuigen, de gevechten, alles is zo veel beter, mooier en vooral ook spectaculairder in beeld gebracht!
Kortom een must-see!
:thumb:

Deel 3 is veruit het beste van de 6 delen, uiteraard ook omdat deel 4, 5 en 6 al erg oud zijn, zien die er niet meer uit!
Deel 2 vond ik persoonlijk de beste voordat deel 3 uitkwam, maar deel 3 overtreft alles... De Special Effects, de voertuigen, de gevechten, alles is zo veel beter, mooier en vooral ook spectaculairder in beeld gebracht!
Kortom een must-see!
:thumb:

hehe
subtielIk heb hem op de premiere al gezien, maar dan niet in de bios...

Beetje respect voor de ouderenProphecy schreef:Deel 3 is veruit het beste van de 6 delen, uiteraard ook omdat deel 4, 5 en 6 al erg oud zijn, zien die er niet meer uit!

Episode IV, V en VI zijn legendarisch. Ik heb VI nog net in de bioscoop gezien (was toen 8, 9 jaar), ik denk dat de meeste van jullie me dat niet na kunnen zeggen (Ouwe l*l dat ik ben).
Episode I viel zwaar tegen, zeker na het lange wachten erop: totale afknapper. II was al wat beter, III is zeker goed, maar kan nog altijd niet op tegen de sfeer, magie, kwaliteit van IV, V en VI. Maar smaken verschillen gelukkig.
dd
eerste versie was niet zo goed 2 de versie is wel goed .. maar uiteindelijk vind ik het verhaal erachter toch het belangrijkste en dat is echt SUPER ZALIGLazyTiger schreef:4, 5 en 6.
ik vind zelf dat de voertuigen er wat minder uit zien, maar nog steeds, die films zijn sterk van verhaal!
heh
jij ouwe ... (denk denk maarheadout schreef:Beetje respect voor de ouderenProphecy schreef:Deel 3 is veruit het beste van de 6 delen, uiteraard ook omdat deel 4, 5 en 6 al erg oud zijn, zien die er niet meer uit!
Episode IV, V en VI zijn legendarisch. Ik heb VI nog net in de bioscoop gezien (was toen 8, 9 jaar), ik denk dat de meeste van jullie me dat niet na kunnen zeggen (Ouwe l*l dat ik ben).
Episode I viel zwaar tegen, zeker na het lange wachten erop: totale afknapper. II was al wat beter, III is zeker goed, maar kan nog altijd niet op tegen de sfeer, magie, kwaliteit van IV, V en VI. Maar smaken verschillen gelukkig.