Ik gebruik paint shop pro (8 en 9), en binnenkort heb ik ook de beschikking over photoshop 7.
Dus wie wil mij graag helpen.
Aan reacties van zoek op tutorials heb ik weinig, want dat zijn van die kant en klaar dingen.
Let op je woorden.Prophecy schreef:Photoshop en Paint Shop Pro zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, want de eerste is om foto's (photo*) te bewerken en de tweede is om te tekenen en te designen (paint*)!
Maar het is nog steeds bedoelt als foto-manipulatie!Leipo schreef:Let op je woorden.
De eerste versies van PS waren voor Foto manipulatie.
Daarna uitgegroeid tot meervoudig met Imageready bijgebouwd.
beter lezenRico schreef:Aan reacties van zoek op tutorials heb ik weinig, want dat zijn van die kant en klaar dingen.
Wat hier staat klopt voor geen meter vind ik.Rico schreef:Aan reacties van zoek op tutorials heb ik weinig, want dat zijn van die kant en klaar dingen.
Neenee, als je adobe.com oudste recensies leest hebben ze express dingen zoals brushen en al ingebouwd voor het Design werk.Prophecy schreef:Maar het is nog steeds bedoelt als foto-manipulatie!Leipo schreef:Let op je woorden.
De eerste versies van PS waren voor Foto manipulatie.
Daarna uitgegroeid tot meervoudig met Imageready bijgebouwd.
Dat het daar niet meer voor het grootste deel voor word gebruikt is een tweede, maar het is er nog wel voor bedoelt!