Op zoek naar een phpBB Scripter om MOD's te installeren!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Op zoek naar een phpBB Scripter om MOD's te installeren!
Hallo!!
Ik wou eens vragen of er hier ervaren en vooral geïnteresseerde MOD installateurs zijn, die zin hebben om Scripter te worden van mijn forum!!
Ik had een Scripter, maar omdat hij een amerikaan is had ik nogal problemen ivm het contacteren enzo...
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan maar een antwoord of zend me je msn account via PM...
Alvast bedankt!!
Ik wou eens vragen of er hier ervaren en vooral geïnteresseerde MOD installateurs zijn, die zin hebben om Scripter te worden van mijn forum!!
Ik had een Scripter, maar omdat hij een amerikaan is had ik nogal problemen ivm het contacteren enzo...
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan maar een antwoord of zend me je msn account via PM...
Alvast bedankt!!
-
- Contacteer:
Re: Op zoek naar een phpBB Scripter om MOD's te installeren!
Ik koop nooit medicijnen bij j....HAHAHAHHAH!!!!ehm:je bent toch een kwakzalfer?Maar wat is de site het forum en waar heb je hem gemaakt?
[quote="kwaksalver"]Hallo!!
Alvast bedankt!![/quote]
[quote="kwaksalver"]Hallo!!
Alvast bedankt!![/quote]
EN nog iets
WAAR HAAL JE DAT PLAATJE VAN.....OH DAAR[img]