BIG Ban Illegale Games en software.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
BIG Ban Illegale Games en software.
Geloven jullie dat dit helpt?
http://www.bigweb.nl/ ( voor als je niet weet wat het is)
Ik denk niet dat het werkt....
Guess who's back..
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Gewoonweg humoristisch, het begint natuurlijk al met die reclame over offline detectives (voor welke doelgroep is het trouwens, 0-12?) ... verslikte me bijna in me drinken toen ik dat zag.
Ze waren nog gehacked ook door jongeren, helemaal leuk, ook dat forum is echt humor.
Ziet er slecht uit maar ok, heb je daar de "echte" Peter R. rondlopen die jou eerst toestemming moet geven voordat je iets kunt plaatsen en soms is er niemand en duurt het een aantal uur voor je bericht er staat samen met 20 andere die allemaal op diegene reageerde (handig systeem dus
).
Daarnaast kan ie geen antwoord geven op serieuze vragen en zegt dan maar dat het niet mag, al weet ie niet waarom niet ... staan allemaal loze kreten op dat je pc stuk gaat van cd-r die gebrand zijn en dat het ombouwen van een console per definitie niet mag, wat dus wel mag.
Echt een aanfluiting dus! :thumb:
Ze waren nog gehacked ook door jongeren, helemaal leuk, ook dat forum is echt humor.
Ziet er slecht uit maar ok, heb je daar de "echte" Peter R. rondlopen die jou eerst toestemming moet geven voordat je iets kunt plaatsen en soms is er niemand en duurt het een aantal uur voor je bericht er staat samen met 20 andere die allemaal op diegene reageerde (handig systeem dus

Daarnaast kan ie geen antwoord geven op serieuze vragen en zegt dan maar dat het niet mag, al weet ie niet waarom niet ... staan allemaal loze kreten op dat je pc stuk gaat van cd-r die gebrand zijn en dat het ombouwen van een console per definitie niet mag, wat dus wel mag.
Echt een aanfluiting dus! :thumb:

Barki.nl
- Menace2Society
Re: BIG Ban Illegale Games en software.
Zinloos EN ze verkopen LEUGENS!Rico schreef:Geloven jullie dat dit helpt?
Zie Tros RADAR forum!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Cheeta
- Contacteer:
PRIVACY INBREUK!!!sebab schreef:Ik heb ook lekker op ja gestemtKreeg vandaag een e-mail van ze dat ze me in de gaten hielden
Laat P. de Vries maar gewoon bij zijn tv show blijven ( P. de Vries misdaadverslaggever) daar past ie beter bij.
KLAAG BIG AAN

hebben ze gevraagd of van te voren gemeld dat ze je een email zouden stuuren *dont think so *snif snif SPAM
en heb je je email adres aan hun gegegven dat ze hem konden gebruiken?
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
Bullshit, BIG heeft echt geen tijd om daar achter aan te gaan.sebab schreef:Ik heb ook lekker op ja gestemtKreeg vandaag een e-mail van ze dat ze me in de gaten hielden
Laat P. de Vries maar gewoon bij zijn tv show blijven ( P. de Vries misdaadverslaggever) daar past ie beter bij.
Verder zou je een mailtje kunnen hebben gehad van brein maar dat is alleen voor grote uploaders.
Dus als ik jou nu een mailtje stuur is dat spam?Cheeta schreef:PRIVACY INBREUK!!!sebab schreef:Ik heb ook lekker op ja gestemtKreeg vandaag een e-mail van ze dat ze me in de gaten hielden
KLAAG BIG AAN
hebben ze gevraagd of van te voren gemeld dat ze je een email zouden stuuren *dont think so *snif snif SPAM
en heb je je email adres aan hun gegegven dat ze hem konden
gebruiken?
Nee, ook bullshit dus.