AdSense betalingsgeschiedenis?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Menace2Society
AdSense betalingsgeschiedenis?
Mensen, wat wordt er uitbetaald bij google? In de betalingsgeschiedenis staat een bedrag wat zo'n beetje de HELFT is van wat er bij de rapporten staat?!?
Hoe kan dit en wat wordt uitbetaald bij $ 100,- ?
Hoe kan dit en wat wordt uitbetaald bij $ 100,- ?
- Menace2Society
Vertrouwelijk? Ze sturen de cheque gewoon op per luchtpost, tsja. Belasting? Officiëel zal je er wel iets van moeten afdragen, maar de ficus zal er niets van merken, denk ik.
Overigens moet ik wel opmerken dat AdSense verre van ideaal is, juist omdat ze uitbetalen per Amerikaanse cheque. De inwisselingskosten, zelfs als je het op je bankrekening laat bijboeken, zijn namelijk best hoog. Bij mij was dat iets van 15 euro, wat dus van dat bedrag af wordt getrokken. Dit verschilt wel per bank.
Overigens moet ik wel opmerken dat AdSense verre van ideaal is, juist omdat ze uitbetalen per Amerikaanse cheque. De inwisselingskosten, zelfs als je het op je bankrekening laat bijboeken, zijn namelijk best hoog. Bij mij was dat iets van 15 euro, wat dus van dat bedrag af wordt getrokken. Dit verschilt wel per bank.
adsense krijgt veel kritiek (ze zijn ook erg streng) , ik zou een ander gebruiken.
http://mmorpg.startkabel.nl/ Voor alle links naar MMORPG's !