Hosting en verhuizing

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
christel
Contacteer:

Hosting en verhuizing

Bericht door christel » 20 nov 2004, 18:34

Op 11 februari 2004 heb ik een hostingpakket én domeinnaam registratie aangevraagd bij tweakhosting. Omdat mijn ervaringen met flexwebhosting beter zijn, wilde ik na het verlopen van het contract (aangegaan voor 1 jaar) de boel verhuizen. Tweakhosting verlangde een opzegtermijn van minimaal 2 maanden dus ik had het vorige week doorgegeven.

Op 17-11-04 kreeg ik een email dat de verhuizing rond was. Vanaf die datum kon ik niet meer inloggen via ftp en ook niet meer via phpmyadmin. Na veel heen en weer gemail krijg ik nul op request en ben dus al mijn gegevens kwijt. Ook een tijdelijke toegang tot mijn gegevens werd mij ontzegd. Volgens tweakhosting is dit normaal en verloopt iedere verhuizing zo. Volgens Flexweb (die heb ik meteen gebeld) is dit niet normaal. Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn met dezelfde ervaring of misschien weten of dit al of niet normaal is. Ik heb tenslotte betaald voor 12 maanden en niet voor 9,5 maand.......

Weet iemand misschien ook een adres waar ik mijn beklag kan doen? Een consumentenbond voor dit soort zaken?

Donny_nl
Contacteer:

Bericht door Donny_nl » 20 nov 2004, 19:07

Je kunt dit nummer bellen voor (juridisch) advies: (070) 445 45 45
is van de consumentenbond. Zij zullen je wel vertellen wat je het beste kunt doen.

//edit
Ik zie net dat dat 10 eurie kost....
Wil je Poker leren spelen?
SQL leren?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 21 nov 2004, 22:08

Spread the word, als Tweakhosting er overal van langskrijgt door de manier waarop ze met (ex-)klanten omgaan levert dat ze nogal een flinke deuk op in het imago. Iets wat geen enkel bedrijf wil hebben.

Stef

Re: Hosting en verhuizing

Bericht door Stef » 21 nov 2004, 22:13

christel schreef:Op 11 februari 2004 heb ik een hostingpakket én domeinnaam registratie aangevraagd bij tweakhosting. Omdat mijn ervaringen met flexwebhosting beter zijn, wilde ik na het verlopen van het contract (aangegaan voor 1 jaar) de boel verhuizen. Tweakhosting verlangde een opzegtermijn van minimaal 2 maanden dus ik had het vorige week doorgegeven.

Op 17-11-04 kreeg ik een email dat de verhuizing rond was. Vanaf die datum kon ik niet meer inloggen via ftp en ook niet meer via phpmyadmin. Na veel heen en weer gemail krijg ik nul op request en ben dus al mijn gegevens kwijt. Ook een tijdelijke toegang tot mijn gegevens werd mij ontzegd. Volgens tweakhosting is dit normaal en verloopt iedere verhuizing zo. Volgens Flexweb (die heb ik meteen gebeld) is dit niet normaal. Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn met dezelfde ervaring of misschien weten of dit al of niet normaal is. Ik heb tenslotte betaald voor 12 maanden en niet voor 9,5 maand.......

Weet iemand misschien ook een adres waar ik mijn beklag kan doen? Een consumentenbond voor dit soort zaken?
Radar/Kassa e.d. programmas.

Plaats reactie