Demoit begint heeeel langzaam te worden, teveel data???

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Caboman

Demoit begint heeeel langzaam te worden, teveel data???

Bericht door Caboman » 02 mei 2003, 23:45

In de begin was mijn website heel erg snel, maar nu moet ik en mijn bezoekers echt letterijk 30 seconden wachten totdat een oagina word geladen.

Komt dat door de dataverkeer??
Ben je met wat bezig Demoit??

tip:
Neem internet via een satteliet............ geintje :P

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 02 mei 2003, 23:58

Hij is weg... :roll:
Kweenie
lastmodified.net

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 03 mei 2003, 10:05

Mwa ik had ook al zoiets in gedachten..het is gewoon zijn eigen computer dus door alles wat hij doet/load enzovoorts worden de forums trager.. :cry:
[+] Isento at DeviantArt

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 03 mei 2003, 10:18

Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar een andere host? Ik vind dat jullie niet moeten zeuren, hij laat zijn computer dag en nacht voor ons aanstaan en dat hij niet alles kan leveren wat een betaalde host levert hadden jullie zelf ook wel kunnen bedenken!

:P Leve Demolt :P
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!

DeMolT

Bericht door DeMolT » 03 mei 2003, 11:39

dankje marten en sorry als et niet naar wens is....

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 03 mei 2003, 12:16

M@rten schreef:Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar een andere host? Ik vind dat jullie niet moeten zeuren, hij laat zijn computer dag en nacht voor ons aanstaan en dat hij niet alles kan leveren wat een betaalde host levert hadden jullie zelf ook wel kunnen bedenken!

:P Leve Demolt :P
Ik klaag niet ik ben blij..alleen is een klein munpuntje..hoewel ik er niet echt zoveel last van heb.. :)
Vind het toch wel lekkere snelheid..en klagen zal ik zeker niet gaan doen..ook op het feit dat het gratis is :P
Pas als ie echt slomer en meer fouten krijgt dan lycos vertrekken we :wink: Maar daar zit ie nu nog veeeeeeeeeeeeeeeerrrr vandaan :) :o
[+] Isento at DeviantArt

Caboman

Bericht door Caboman » 03 mei 2003, 12:54

ik klaag niet, ik wilde ff weten hoe het komt dat het langzaam is.
we gaan woorden verdraaien he :oops:

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 03 mei 2003, 13:01

Je opent ook meteen een topic als Demolt ff offline is... Meld hem dan gewoon ff aan op MSN en vraag wat er aan de hand is, nu lijkt het hier alsof hij kwaliteit 0 levert. Lijkt me niet echt leuk voor 'm...

Excuses voor het verdraaien van je woorden. :oops:
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.

Caboman

Bericht door Caboman » 03 mei 2003, 17:02

Okeej Okeej, is goed goed.

maar.... Demoit is erbijna nooit op msn :cry:

DeMolT

Bericht door DeMolT » 03 mei 2003, 17:09

jongens laten we het gezellig houden ik vind et wel goed zo en klagen maakt mij nie veel uit. Maar als mijn server soms uit is komt dat meestal door familie(ze zijn gewend dat de pc uit moet maar daar komt verandering in ik krijg strax achterste gedeelte van onze schuur tot mun beschikking) en anders ligt het aan onweer of stroomstoring.....

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 06 mei 2003, 11:24

DeMolT schreef:jongens laten we het gezellig houden ik vind et wel goed zo en klagen maakt mij nie veel uit. Maar als mijn server soms uit is komt dat meestal door familie(ze zijn gewend dat de pc uit moet maar daar komt verandering in ik krijg strax achterste gedeelte van onze schuur tot mun beschikking) en anders ligt het aan onweer of stroomstoring.....
Stylisch..!!
Misschien een tip om dit klagen tegen te gaan..
Laat elk forum GZip aanzetten..win je per pagine toch weer wat tijd mee dat ie sneller is..
[+] Isento at DeviantArt

bandforum.tk

Bericht door bandforum.tk » 06 mei 2003, 11:29

Leipo schreef:Mwa ik had ook al zoiets in gedachten..het is gewoon zijn eigen computer dus door alles wat hij doet/load enzovoorts worden de forums trager.. :cry:
bedoel je dat z'n server draait op de pc waar hij mee werkt :?:
ja dan wordt t een beetje langzaam... :roll:
kan beter een pc-tje er naast zetten.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 06 mei 2003, 12:30

Volgens mij wel..
[+] Isento at DeviantArt

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 06 mei 2003, 16:42

bandforum.tk schreef:bedoel je dat z'n server draait op de pc waar hij mee werkt :?:
ja dan wordt t een beetje langzaam... :roll:
kan beter een pc-tje er naast zetten.
Betaal jij?

bandforum.tk

Bericht door bandforum.tk » 06 mei 2003, 17:54

oud pentium-pje kost tegenwoordig toch niks meer, goed genoeg voor een servertje

DeMolT

Bericht door DeMolT » 06 mei 2003, 20:19

I'm working on it :wink: al vanaf et begin ma dat komt wel goed zoveel doe ik nie met deze pc....downloaden gebeurt alleen snacht's en spelletjes vin ik op moment ook nie intressant pas als colin mcrea 3 uit komt word ie echt sloom :P J/K

Plaats reactie