ik durf te wedden dat als phpbb 2.2 komt......
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
ik durf te wedden dat als phpbb 2.2 komt......
Ik durf te wedden dat wanneer phpbb 2.2 er is, de vragen worden verdubbeld.
Eens niet eens
STEM STEM STEM
Eens niet eens
STEM STEM STEM
Ik wed ook met je..maar wed erom dat het kleine vraagjes zijn..
Het admin panel staat heel goed uitgelegd hoorde ik en er komt voor de phpBB support sites een soort test waarin de mensen zelf kunnen uitvinden door middel van cijfers..dus rechts admin panel van 2.2 met nummertjes erin en dan links de nummertjes met betekenis..
Het admin panel staat heel goed uitgelegd hoorde ik en er komt voor de phpBB support sites een soort test waarin de mensen zelf kunnen uitvinden door middel van cijfers..dus rechts admin panel van 2.2 met nummertjes erin en dan links de nummertjes met betekenis..
[+] Isento at DeviantArt
ik ben zeer benieuwd.. zal int begin wel paar bugs in zitten, dus denk dat ik er wel ff mee wacht als ie net uit is... of ga testen iig..Leipo schreef:Ik wed ook met je..maar wed erom dat het kleine vraagjes zijn..
Mijn forum --> http://www.quac.nl/forum
Hehe, jij ook al?michaa113 schreef:Ik test het meteen uit
Heb ik wat te doen

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Gaat goed zo, kunnen jullie me straks helpen 

© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!