wouwsie
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Wel héél erg simpel maar wel leuk bedacht ja! 

CV de Bierbubbels on the road: http://www.bierbubbels.com
- Menace2Society
- Carlo Claessen
Sorry Donny, ik kanhet je ook op msnzeggen maar ik zeg het hier, hij heeft vermeld dat het zijn eerste experiment is en in plaats van het zo cru zeggen kan je ook gewoon wat helpen en wat adviezen geven hoe te verbeteren, jou eerste php scripts waen ook niet van alle top addons voorzien, ofweldonny_nl schreef:Shit man! Die map is lekker beveiligd! ik kan overal bij. Inclusief je phpmyadmin!!![]()
ik heb wel gekeken en alhoewel donny het wat cru zei je mag inderdaad wat aan je veiligheid gaan doengebruik onder andere voor phpmy admin een htacces of dergelijke zo bescherm je die dir al af
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
ik ga is even een cursus htacces zoekencarloclaessen schreef:Sorry Donny, ik kanhet je ook op msnzeggen maar ik zeg het hier, hij heeft vermeld dat het zijn eerste experiment is en in plaats van het zo cru zeggen kan je ook gewoon wat helpen en wat adviezen geven hoe te verbeteren, jou eerste php scripts waen ook niet van alle top addons voorzien, ofweldonny_nl schreef:Shit man! Die map is lekker beveiligd! ik kan overal bij. Inclusief je phpmyadmin!!![]()
ik heb wel gekeken en alhoewel donny het wat cru zei je mag inderdaad wat aan je veiligheid gaan doengebruik onder andere voor phpmy admin een htacces of dergelijke zo bescherm je die dir al af
weet iemand een goede link
Wat een aanvulling weer 
http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=132

Kijk hier eens:jantjuh92 schreef:weet iemand een goede link
http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=132
Carlo, wat andere mensen met hun mappen, bestanden, databases en websites doen moeten ze helemaal zelf weten, daar bemoei ik me normaal gesproken niet mee. Ik zei het in jouw optiek misschien wat cru, maar ik had niets hoeven zeggen en dan had ie waarschijnlijk nu nog niet geweten dat iedereen bij em kon hacken.carloclaessen schreef:Sorry Donny, ik kanhet je ook op msnzeggen maar ik zeg het hier, hij heeft vermeld dat het zijn eerste experiment is en in plaats van het zo cru zeggen kan je ook gewoon wat helpen en wat adviezen geven hoe te verbeteren, jou eerste php scripts waen ook niet van alle top addons voorzien, ofweldonny_nl schreef:Shit man! Die map is lekker beveiligd! ik kan overal bij. Inclusief je phpmyadmin!!![]()
- Menace2Society
Gratis hulp.... Goedkoper kan je het niet krijgen! En bruikbaar was het zeker...
Ik heb trouwens een probleem met .htaccess en msschien dat iemand dat zo weet? Ik had een generator gevonden waarmee ik via de htaccess kon instellen dat plaatjes niet gedeeplinked (of hoe heet dat) konden worden. Ik kon kiezen uit 4 verschillende opties, heb ze alle 4 geprobeerd maar nog werkt het niet!
...of de plaatjes werken juist, wat niet de bedoeling is... Tis maar hoe je het bekijkt dus
.
Any bright idea's?
Ik heb trouwens een probleem met .htaccess en msschien dat iemand dat zo weet? Ik had een generator gevonden waarmee ik via de htaccess kon instellen dat plaatjes niet gedeeplinked (of hoe heet dat) konden worden. Ik kon kiezen uit 4 verschillende opties, heb ze alle 4 geprobeerd maar nog werkt het niet!
...of de plaatjes werken juist, wat niet de bedoeling is... Tis maar hoe je het bekijkt dus

Any bright idea's?
Browsers hebben een cache en ik denk dat het betreffende plaatje gewoon uit je eigen cache wordt gehaald. Heb je al een keer geprobeerd een CTRL + F5 (= compleet vernieuwen) te doen op de externe pagina met de afbeelding van je site erop?Menace2Society schreef:Gratis hulp.... Goedkoper kan je het niet krijgen! En bruikbaar was het zeker...
...of de plaatjes werken juist, wat niet de bedoeling is... Tis maar hoe je het bekijkt dus.
Any bright idea's?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting