Supermarkt Off Topic Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Super Off Topic Markt.
Met al uw vragen mbt offtopic, zoveel mogelijk manieren om off topic te gaan, etc.
Met al uw vragen mbt offtopic, zoveel mogelijk manieren om off topic te gaan, etc.
Gewoon Off Topic...
Helaas rust er copyright op de supermarkt en uit angst voor claims blijft het gewoon "off topic".
Waarom gaat de supermarkt dan niet open... Lijkt me iets leukers dan alleen "Off topic".
Als we zo doorgaan zal er helemaal geen off topic-topic meer zijn. Dus hou aub op met zeuren, wat maakt een topictitel nouw uit?Salomon schreef:Waarom gaat de supermarkt dan niet open... Lijkt me iets leukers dan alleen "Off topic".
Dankje BD. ^_^
Ik vind iets met een thema leuk... In de bar kon je biertjes bestellen, in de supermarkt kan je naar de kassa lopen... Dit is zo saai.
We hebben een thema, phpBB. 
Nou, bestel bier en loop naar de kassa. Als je daar blij van wordt. 
Elbert speelt ook nog wel even voor kaasboer.
- fulleffect
- Contacteer:
ja maar ik wil graag jongbelegen, geen kopkaas of tenenkaasStef schreef:Elbert speelt ook nog wel even voor kaasboer.
Ik heb wel wat beledigde jonge kaas voor je, ik noemde 'm net een nog een sukkel.
- fulleffect
- Contacteer:
Krijgen we nouw een Berend voorgeschotelt?
- Bas
- Contacteer:
Kan ik hier ook een phpBB3.2-broodje krijgen? 
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Zo'n broodje waarbij je een moderator nodig hebt om de kaas te verwijderen die je niet lekker vindt?
Lol, kaas? broodje kaas is zo phpbb2... doe mij maar een "gewoon" broodjeElbertF schreef:Zo'n broodje waarbij je een moderator nodig hebt om de kaas te verwijderen die je niet lekker vindt?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
- fulleffect
- Contacteer:
doe is niet zo negatief over phpBB2, niks mis met5 broodje kaas.. lekker in de magnetron of tosti ijzert
al plannen voort weekend?? of zitten jullie allemaal weg te kwijnen achter de pc

al plannen voort weekend?? of zitten jullie allemaal weg te kwijnen achter de pc