Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Zo krijgen we een keten zit natuurlijk ook een camping bij.
Laten me raden voor een tentje huren en ingang in het cafetaria moet je je houdne aan de drescode http://www.cafepress.com/cp/store.aspx? ... BB3,phpBB4
Laten me raden voor een tentje huren en ingang in het cafetaria moet je je houdne aan de drescode http://www.cafepress.com/cp/store.aspx? ... BB3,phpBB4

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Grappig als je zo een iemand buiten tegen komt met zo een t-shirt =]Opeltijgertje schreef:Zo krijgen we een keten zit natuurlijk ook een camping bij.
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
- Lady Elensar
Dan jat je hem toch gewoon uit de header van phpbb.nlYoKev schreef:Heeft iemand ong. deze lengte van het tentje, alleen dan minder pixelig? Hij is best maf nu..

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Jij bent slechtXP-Rene schreef:Dan jat je hem toch gewoon uit de header van phpbb.nlYoKev schreef:Heeft iemand ong. deze lengte van het tentje, alleen dan minder pixelig? Hij is best maf nu..

Hoe zit het met de Camping XP-Rene drescode verplicht

Of is het Hotel afgelopen

Heb nog een Neon tentje in de aanbieding

De camping is afgelopen nacht ondergelopen tijdens het hoogwater alhier.
En het hotel laat nog even op zich wachten, ik kan geen goedkope Poolse bouwvakkers vinden, ze staken omdat ze hun salaris te hoog vinden, vandaar.
En het hotel laat nog even op zich wachten, ik kan geen goedkope Poolse bouwvakkers vinden, ze staken omdat ze hun salaris te hoog vinden, vandaar.
KNAVIVO DIERENHULP
Er lopen hier nog wat Polen rond, behalve dat ze slecht autorijden is er weinig mis mee. Voor een zacht prijsje kan je er wat huren.XP-Rene schreef:De camping is afgelopen nacht ondergelopen tijdens het hoogwater alhier.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Heb je er ervaring mee Bee? Je komt zeker uit de bomenkwekerij omgeving?Bee schreef:Er lopen hier nog wat Polen rond, behalve dat ze slecht autorijden is er weinig mis mee. Voor een zacht prijsje kan je er wat huren.XP-Rene schreef:De camping is afgelopen nacht ondergelopen tijdens het hoogwater alhier.
KNAVIVO DIERENHULP
LOL: Boskoop is het kloppend hart van de wereldwijde boomkwekerijindustrie. En dan ben ik serieus, want er komen zelfs faxen uit Zuid-Afrika hier voor een kwekerij waarvan er slecht 1 nummer verschil is in het FAX nummer. Ik heb er verder niets mee, maar hoe zij rijden is belachelijk 
We hebben ook een boomkwekerijmuseum en een veiling van 700 hectare.

We hebben ook een boomkwekerijmuseum en een veiling van 700 hectare.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Pak er een kaart van Nederland bij, en ga met je vinger naar Gouda. Dan schuif je je vinger naar boven, richting Alphen a/d Rijn, en het tweede dorp wat je tegenkomt is Boskoop.
Aalsmeer is heel slecht bereikbaar vanuit hier, de weg moet eigenlijk al 30 jaar geleden verbreed zijn.
Aalsmeer is heel slecht bereikbaar vanuit hier, de weg moet eigenlijk al 30 jaar geleden verbreed zijn.
LOL, en wat staat daar? Versteende bomen?Bee schreef:We hebben ook een boomkwekerijmuseum...
KNAVIVO DIERENHULP
Oftewel, een half uur fietsen vanuit rotterdamBee schreef:Pak er een kaart van Nederland bij, en ga met je vinger naar Gouda. Dan schuif je je vinger naar boven, richting Alphen a/d Rijn, en het tweede dorp wat je tegenkomt is Boskoop.

(Of was het nou een half uur naar gouda

a daar komt de naam Bos koop vandaan zijn er bossen te koop
(ja weet het heel flauw ) 8)

Geinig, ik woon vlak bij Rijnsburg in Zuid-Holland... Geen kloosters hoor..Bee schreef:Nee, want Boskoop begon als een katholiek moeras van het klooster van Rijnsburg. De bomen zoals die er nu zijn kwamen rond 1900. Daarvoor was het veel fruitteelt (daar komt de naam Boskoopse schone vandaan)
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!