[ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: [ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Tuurlijk, persoonlijk vind ik bijv. Illustrator ook lekkerder werken dan Inkscape. Maar als je besluit iets te leren en je wilt er niets aan uitgeven, kies dan voor Inkscape. Wanneer je het professioneel wilt aanpakken en je hebt geld, kun je altijd nog overstappen als je dat zou willen.
Ik heb het al eens meegemaakt dat een softwarebedrijf (Autodesk van o.a. 3DMax) de boel kwam inspecteren op illegale software, en je hoort steeds vaker van mensen die boetes opgelegd krijgen. Ik ontkom er ook niet altijd aan maar probeer zoveel mogelijk gratis software te gebruiken en dat bevalt me erg goed, zelfs voor professioneel gebruik. Het scheelt ook een hoop gedoe met cracks zoeken op ongure sites met virussen, onbetrouwbare torrents en overdreven zware software.
Ik heb het al eens meegemaakt dat een softwarebedrijf (Autodesk van o.a. 3DMax) de boel kwam inspecteren op illegale software, en je hoort steeds vaker van mensen die boetes opgelegd krijgen. Ik ontkom er ook niet altijd aan maar probeer zoveel mogelijk gratis software te gebruiken en dat bevalt me erg goed, zelfs voor professioneel gebruik. Het scheelt ook een hoop gedoe met cracks zoeken op ongure sites met virussen, onbetrouwbare torrents en overdreven zware software.
Kwamen die bij jou thuis? 

Heb liever dat ze bij L-bird binnen vallen als hierSalomon schreef:Kwamen die bij jou thuis?

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Ja dat zeker 
Maar zijn die bevoegd tot invallen?

Maar zijn die bevoegd tot invallen?

-
- Contacteer:
mag hopen van niet
en hoop nooit dat ze op mijn laptop kijken 

Nee op het kantoor van een zakenpartner.. Op hun website stond dat hun vormgevers die software gebruiken, en Autodesk vond dat reden genoeg om 4 man langs te sturen (gezien het bedrijf niet terug te vinden was in hun klantenbestand) waaronder twee gerechtsdeurwaarders. Ze hebben van elke PC de registers nagelopen, maar vonden niks. De vormgevers zijn namelijk aparte bedrijfjes aan welke het werk wordt uitbesteed, nogal nutteloze operatie dus.Salomon schreef:Kwamen die bij jou thuis?
Ik vraag me ernstig af of ze dat wel mogen...ElbertF schreef:Nee op het kantoor van een zakenpartner.. Op hun website stond dat hun vormgevers die software gebruiken, en Autodesk vond dat reden genoeg om 4 man langs te sturen (gezien het bedrijf niet terug te vinden was in hun klantenbestand) waaronder twee gerechtsdeurwaarders. Ze hebben van elke PC de registers nagelopen, maar vonden niks. De vormgevers zijn namelijk aparte bedrijfjes aan welke het werk wordt uitbesteed, nogal nutteloze operatie dus.Salomon schreef:Kwamen die bij jou thuis?
Ze hadden een bevel van de rechter, dus ja.. Wat ik me nog veel ernstiger afvraag is hoe het zover heeft kunnen komen, gebaseerd op een loze uitspraak op een willekeurige site van een klein bedrijfje.
Dan is idd iets anders ja. Maar vreemd dat een rechter op een site waarop iets staat iets baseerd. Beetje vreemde gang van zaken.ElbertF schreef:Ze hadden een bevel van de rechter, dus ja.. Wat ik me nog veel ernstiger afvraag is hoe het zover heeft kunnen komen, gebaseerd op een loze uitspraak op een willekeurige site van een klein bedrijfje.
Inderdaad... Nouja, goed om te weten dat het mij niet zomaar kan overkomen 

En waarom zou dat niet kunnen? 

Hij is de rest van z'n leven minderjarig.ElbertF schreef:En waarom zou dat niet kunnen?

Ja jongetjes van 12 raken niet snel in de problemen hiermee, maar z'n ouders.. 

Naar halt moeten is niet in de problemen raken?ElbertF schreef:Ja jongetjes van 12 raken niet snel in de problemen hiermee, maar z'n ouders..

Moet je dat dan voor software piraterij :S
Moet dat niet voor ieder vergrijp?
Het moet al als je een mars uit de supermarkt steelt, dus bij piraterij zeker.
Hmm 
Nouja zijn jongetjes van 12 interessant voor ze?

Nouja zijn jongetjes van 12 interessant voor ze?
Draait bureau HALT niet juist om het straffen van 12 jarigen
Kijk maar uit Salomon

Het eigenlijke doel is het straffen van 12 jarige die Salomon heten.