Bij ons ook, maar daar zijn nog wat gezellige planten, en een leuk decoratief tegelvloertje.wizzzzzzzz schreef:Hums kan erger, bij mij staat de auto er in..Bee schreef:Wat een ongezellige voortuin
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Lady Elensar
Bij ons regent het 
@ Paul: Bij mij kan ie bij beide de server niet vinden
En @ René: Zo heel lelijk vind ik jou voortuin ook weer niet, ziet er best netjes uit. (Hoewel, ik kan nu niet alle onkruid zien zitten vanwege de sneeuw
) Ik heb ergere tuinen gezien.
Maar ja, tuinen zien er vaak minder mooi uit in de winter. Logisch.

En @ René: Zo heel lelijk vind ik jou voortuin ook weer niet, ziet er best netjes uit. (Hoewel, ik kan nu niet alle onkruid zien zitten vanwege de sneeuw

Foto!!!!wizzzzzzzz schreef:Hums kan erger, bij mij staat de auto er in..Bee schreef:Wat een ongezellige voortuin
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Onkruid staat er zeker NIET in, als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel onkruid.Lady Elensar schreef:Bij ons regent het
En @ René: Zo heel lelijk vind ik jou voortuin ook weer niet, ziet er best netjes uit. (Hoewel, ik kan nu niet alle onkruid zien zitten vanwege de sneeuw) Ik heb ergere tuinen gezien.
KNAVIVO DIERENHULP
hoe noem je dat groene tussen de tegels dan?? spinazie?XP-Rene schreef:Onkruid staat er zeker NIET in, als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel onkruid.Lady Elensar schreef:Bij ons regent het
En @ René: Zo heel lelijk vind ik jou voortuin ook weer niet, ziet er best netjes uit. (Hoewel, ik kan nu niet alle onkruid zien zitten vanwege de sneeuw) Ik heb ergere tuinen gezien.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Lady Elensar
nee maar ik zeg niet dat er geen onkruid zit als het er wel zitLady Elensar schreef:Dus jij doet de tuin midden in de winter wanneer het vriest?lifeguard schreef:nu zie je je spinazie nog betr
*foto*

lees dan alles voor je onzin uitkraamt!
en bij de weg....
ik heb geen tuin, maar 2 mooie balkons/balkonnen
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Daar heb ik momenteel geen last vanXGE_Lithium schreef:Yeah ! Morgen pas om 11.05 naar school 8)

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads