haha lol kijk 'ns goed naar de icoontje die in het witte stuk daar onderstaan... bijvoorbeeld FAQ, Zoeken, Gebruikerlijst.... etc... ze lijken afgerond... maar dat is puur bedrog om dat er inderdaad in de hoeken witte puntjes zitten... als je deze knoppen dus op een andere kleur achtergrond plakt zie je inderdaad puntjes...Luuk schreef:Er staan puntjes naast de icoontjes van "uitloggen" en "je hebt xxx nieuwe berichten". Normaal zie je dat niet, maar daardat ze in de grijze balk staan vallen ze op.
Het nieuwe phpbb.nl [bugmeldingen ook hier aub]
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Is gewijzigd.Admiral Rob schreef:ik heb ook nog iets gevonden, niets heel belangrijks maar toch
gebruiksaanwijzing
-zie opmerking, phpbb-nl.com
Zal ik wijzigen op een regenachtige vrije dagstijlendemo
-plaatje rechts, phpbb-nl.com

Vreemd, maar ik denk dat er op korte termijn een upgrade komt naar de laatste versie, dan zal het hopelijk weer volledig werken.downloads
-statistieken, links werken niet
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Wanneer Mozilla/Netscape/Cameo/Firebird/Phoenix bepaalde scripts niet ondersteunen ligt dat niet aan hen, maar aan dat script. De gecko engine volgt de standaarden van het W3C op, in tegenstelling tot IE. Wanneer scripts alleen in IE werken zijn ze dus in feite foutief, maar dit wordt door de meesten niet zo gezien omdat IE (helaas) de meest gebruikte browser is.
Wat ik dus wil zeggen is dus dat je het niet op Mozilla af moet schuiven wanneer iets op eenn webpagina niet werkt, en dat er ongetwijfeld scripts bestaan of te schijven zijn die hetzelfde doen en wél werken. Het kost ongetwijfeld een beetje moeite om die te vinden/te schrijven maar ik hoop dat phpbb.nl dat over heeft voor zijn leden, want van de doelgroep van deze site (forum admins) kan je toch verwachten dat velen niet met de standaard Microsoft browser surfen.
Wat ik dus wil zeggen is dus dat je het niet op Mozilla af moet schuiven wanneer iets op eenn webpagina niet werkt, en dat er ongetwijfeld scripts bestaan of te schijven zijn die hetzelfde doen en wél werken. Het kost ongetwijfeld een beetje moeite om die te vinden/te schrijven maar ik hoop dat phpbb.nl dat over heeft voor zijn leden, want van de doelgroep van deze site (forum admins) kan je toch verwachten dat velen niet met de standaard Microsoft browser surfen.

...en wat zei ik je: ik kwam http://members.home.nl/hasteggink/ tegen en hier werkt eenzelfde script wél in Mozilla. 

*hey leuk, dit is denk ik de eerste keer dat iemand anders m'n adres postmosymuis schreef:...en wat zei ik je: ik kwam http://members.home.nl/hasteggink/ tegen en hier werkt eenzelfde script wél in Mozilla.

Het menu op mijn site is gemaakt met Flash, als je dat bedoelt, en is dus iets totaal anders.
En de mouse-overs voor de gewone links, dus niet het menu, zijn heel simpel met css gemaakt, via de w3 richtlijnen en ook goedgekeurd. Dus als je dat bedoelt, dan zou je het hier ook wel kunnen laten werken.
Flash is natuurlijke een andere zaak. Niet iedereen heeft een Flashplayer op z'n PC. Maar ik denk wel dat dan minder mensen zullen problemen hebben met het weten van welke buttons wat betekenen. Ik denk dat maar mensen mozilla zullen hebben die de site bekijken dan mensen die geen Flashplayer hebben.Larz schreef:*hey leuk, dit is denk ik de eerste keer dat iemand anders m'n adres postmosymuis schreef:...en wat zei ik je: ik kwam http://members.home.nl/hasteggink/ tegen en hier werkt eenzelfde script wél in Mozilla.*
Het menu op mijn site is gemaakt met Flash, als je dat bedoelt, en is dus iets totaal anders.
En de mouse-overs voor de gewone links, dus niet het menu, zijn heel simpel met css gemaakt, via de w3 richtlijnen en ook goedgekeurd. Dus als je dat bedoelt, dan zou je het hier ook wel kunnen laten werken.
SPyKoN, volgens mij heeft 99,99% van de wereldbevolking inmiddels Flash; het wordt meegeleverd met IE en als je hem niét hebt wordt hij via ActiveX automatisch gedownload. De gebruikers van de alternatieve browsers zijn doorgaans slim genoeg om zelf eenmalig de plugin op te halen, want ze merken het direct wanneer deze ontbreekt.
Dat denk ik dus ook.Larz schreef:En de mouse-overs voor de gewone links, dus niet het menu, zijn heel simpel met css gemaakt, via de w3 richtlijnen en ook goedgekeurd. Dus als je dat bedoelt, dan zou je het hier ook wel kunnen laten werken.
- WebSiteNet
- Contacteer: