Het onderzoekje van mosymuis is leuk, interesant en wellicht leerzaam. Maar ik denk dat de conclusie niet direct de juiste is. Als je op het profiel van tim klikt en zoekt op zijn berichten, zie je toch duidelijk dat er redelijk veel onzin in staat
(no flame, alle bijdrage is goed natuurlijk..). Het gaat dus niet altijd om het aantal posts, eerder om de antwoorden. Dit kan snel, direct in 1 berichtje, of door 4 keer een vraag te moeten stellen om vervolgens met post nr. 5 het antwoord te kunnen geven. De conclusie in dit onderzoekje; 5 posts om het juiste antwoord te geven en dus ben je beter dan degene die hetzelfde berijkt met 1 post....

Onderzoekje is dus leuk, maar niet per se de juiste manier. Misschien dat een puntensysteem hier beter zou werken, maar ja, geen mod.....
BartVB schrijft op Di Jun 10, 2003 7:07 pm het volgende...
Er zit een oplossing aan te komen waardoor ik me niet meer bezig hoef te houden met het dagelijkse beheer van phpbb.nl (aangezien ik daar dus absoluuuuuut geen tijd voor heb zoals inmiddels al wel duidelijk is gok ik). Morgen rond ik een project op de uni af, dat zou weer iets meer tijd moeten geven. Met een beetje geluk kan ik dan deze week het hele phpbb.nl verhaal afhandelen. Hoop ik...
Dat is al lang geleden. Zou er dan nu echt iets gebeuren?