phpBB.nl Awards 2005
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
*geeft zichzelf billenkoek*
Ik zie dus dit topic pas voor het eerste en ik was allang ingeschreven
Nog even een vraagje, ik heb allemaal banners zitten knutselen voor de feestdagen, met pasen had ik allemaal kuikens dr tussen, sinterklaas doe ik niet meer aan mee, voor het 1 jarig bestaan 5 januari 2006 heb ik al een banner, maar ik heb er ook 1 voor kerst klaarliggen..
Dat houd in dat het dus dit jaar helaas niet erin gezet kan worden?
Of heb ik permissie om de kerstnacht, 1ste kerstdag EN 2de kerstdag de banner te gebruiken?
Verder vind ik het een eer om te mogen meedoen :thumb:
Had ik nooit verwacht dat ik ooit uberhaupt nog iets zou doen met een forum, Zo zie je maar weer hoe een mens in 1 jaar tijd kan veranderen
Ik zie dus dit topic pas voor het eerste en ik was allang ingeschreven

Nog even een vraagje, ik heb allemaal banners zitten knutselen voor de feestdagen, met pasen had ik allemaal kuikens dr tussen, sinterklaas doe ik niet meer aan mee, voor het 1 jarig bestaan 5 januari 2006 heb ik al een banner, maar ik heb er ook 1 voor kerst klaarliggen..
Dat houd in dat het dus dit jaar helaas niet erin gezet kan worden?
Of heb ik permissie om de kerstnacht, 1ste kerstdag EN 2de kerstdag de banner te gebruiken?
Verder vind ik het een eer om te mogen meedoen :thumb:
Had ik nooit verwacht dat ik ooit uberhaupt nog iets zou doen met een forum, Zo zie je maar weer hoe een mens in 1 jaar tijd kan veranderen

Inderdaad, en het resultaat mag er zijn Eef.Eefjuh schreef: Had ik nooit verwacht dat ik ooit uberhaupt nog iets zou doen met een forum, Zo zie je maar weer hoe een mens in 1 jaar tijd kan veranderen
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Okeej gelukkig 
K heb dr namelijk hard op zitten werken op die banners, maar dan heb ik dus permissie om hem wel te gebruiken?
Anders tellen jullie he maar gewoon niet mee
@ XP-rene:
met een beetje hulp kom je gelukkig ver
Bewijst ook maar eens dat er nog mensen zijn die willen helpen.
En natuurlijk dit forum, ook echt geweldig veel van geleerd! :thumb:

K heb dr namelijk hard op zitten werken op die banners, maar dan heb ik dus permissie om hem wel te gebruiken?
Anders tellen jullie he maar gewoon niet mee

@ XP-rene:
met een beetje hulp kom je gelukkig ver

En natuurlijk dit forum, ook echt geweldig veel van geleerd! :thumb:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Okey, je heb de site mooi gemaakt moet ik zeggen.Stef schreef:Ik telde eerst mezelf mee als jurylid, maar ik heb besloten geen beoordelingen te geven.

Ga zo door

Alleen moet je misschien het verkleinde screenshot wat je eerst ziet, misschien apart opslaan, want nu laad het (bij mij) erg traag..
Hij laad een groot screenshot maar verkleind het.
En als je er op klikt dan je dan pas de grote laad.
Edit:
Zo iets.
Grootte: 12 kB (12.176 bytes) in plaats van 789 kB (807.848 bytes)

Het is ook de enige screenshot met een WhatPulse venstertje. En ik zag dat sommige screenshots al in de nacht van 29 naar 30 november waren gemaaktDaMnNaTiOn schreef:De screenshot van paulscripts is gemaakt met firefox als browser en de andere met internet explorer?

... Maar ik modereer (nog) niet.
- Bas
- Contacteer:
Eeh, nee hoor, het kostte 3 minuten, om alles te laden.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Oeps, ben ik mijn whatpulse geek window vergeten te verstoppenBee schreef:Het is ook de enige screenshot met een WhatPulse venstertje. En ik zag dat sommige screenshots al in de nacht van 29 naar 30 november waren gemaakt

Er zijn trouwens 3 van die screenshots met whatpulse

Mijn fout, ik dacht dat ik alles met iexplore had gedaan, heb het veranderdDaMnNaTiOn schreef:De screenshot van paulscripts is gemaakt met firefox als browser en de andere met internet explorer?

Ow over de grote van de bestanden. Mijn resolutie is 1400x1050

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
-
GEVIND 
Welkom
Welkom op WMtown.com de site waar je veel scripts vindt (PHP , MYSQL ,GD , HTML) , artikels,support, phpbb (Mods , hulpartikelen en veel meer,...)
Kom dus snel lid van wmtown. registreer
als je naar http://www.wmtown.com/ gaat (links bovenin) Dan vind kom je registreer tegen

Welkom
Welkom op WMtown.com de site waar je veel scripts vindt (PHP , MYSQL ,GD , HTML) , artikels,support, phpbb (Mods , hulpartikelen en veel meer,...)
Kom dus snel lid van wmtown. registreer
als je naar http://www.wmtown.com/ gaat (links bovenin) Dan vind kom je registreer tegen