Ik ben het helemaal met je eens, dat men Nee heeft gezegt ligt toch voor een groot deel aan de presentatie, allerlei dingen die niks met de grondwet te maken hebben (Polen is al lid, dus waarom zouden er zoveel Polen hier komen werken opeens, iedereen moet aan bepaalde regels voldoen), de Euro heeft alles niet veel duurder gemaakt, de inflatie van vorig jaar is minder dan voor de Euro etc.bee schreef:Het volk wint altijd, want als het volk ja had gezegd, had het volk ook gewonnen. Alleen bij de politiek zijn er winnaars en verliezers, maar ik denk toch dat het beeld wat je hebt bij een referendum fout is.Menace2Society schreef:HET VOLK HEEFT GEWONNEN!!
Er is geen enkel land wat geschikt is voor een referendum, juist omdat je wordt beinvloed door de media, door emoties. En daarnaast weet gewoon niemand wat er nu eigenlijk in de grondwet staat. Ik heb ook wel lopen roepen dat mensen voor moeten stemmen, maar ik weet echt niet wat er nu volledig instaat. En daarom kan ik mij zo goed vinden in de BLANCO stemmers, je voldoet aan iets waar je trots op moet zijn, maar je moet je er niet over uitspreken als je er niets van weet.
Overigens heeft in boskoop het neekamp gewonnen: http://teletekst.nos.nl/gif/images/458-01.gif
Maargoed, ze verzinnen wel weer wat anders. We moeten toch vooruit