Waar verdien jij je geld op het web?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
ik heb nu 45 dollar in 3 dagen.podium4 schreef:Zolang je niet duizende euro's per jaar met de google-ad verdient, niet nee...
45/3=15
15*365= 5475.
Ik ben nog niet volwassen, dan mag ik het toch gewoon houden?
En eens even een gunstig moment afwachten (dollarkoers) om de cheques in te ruilen voor geld.
Ik hoop echt voor je dat je die 15 euro per dag een jaar lang volhoudtrjongen schreef:ik heb nu 45 dollar in 3 dagen.podium4 schreef:Zolang je niet duizende euro's per jaar met de google-ad verdient, niet nee...
45/3=15
15*365= 5475.
Ik ben nog niet volwassen, dan mag ik het toch gewoon houden?
En eens even een gunstig moment afwachten (dollarkoers) om de cheques in te ruilen voor geld.

En, ja, je mag het zelf houden

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Hoe oud ben je?rjongen schreef: Ik ben nog niet volwassen, dan mag ik het toch gewoon houden?
Laatst gewijzigd door V!ncent op 13 jul 2004, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb een tweede acount aangemaakt:
Terwijl bij andere (veel verdienende) account dit was:
Hoe berekenen zij
?
Code: Selecteer alles
Datum Paginaweergaves Aantal klikken Klikfrequentie Uw inkomsten
dinsdag 22 juni 2004 36 26 72,2% $1,23
woensdag 23 juni 2004 66 73 110,6% $2,58
Totalen 102 99 97,1% $3,81
Gemiddelden 51 49 $1,91
Hoe berekenen zij

Code: Selecteer alles
zondag 20 juni 2004 73 20 27,4% $9,77
maandag 21 juni 2004 132 52 39,4% $19,19
dinsdag 22 juni 2004 74 48 64,9% $22,30
woensdag 23 juni 2004 6 3 50,0% $0,82
Totalen 285 123 43,2% $52,08
Gemiddelden 71 30 $13,02
-
-
- Menace2Society
Even een hele andere vraag. In jouw menu op de portal zie ik dat de links bijv. http://www.jongelibertariers.nl/forum/p ... bertarisme zijn. Als ik er dan op klik dan krijg ik overigens een lege pagina... Maar is het ook mogelijk om te linken naar bepaalde sub forums die je hebt?rjongen schreef:Zou iemand dan even op http://www.jongelibertariers.nl linksonder kunnen klikken plus kijken?
Want het zou idd. aan mijn comp. kunnen liggen
- Menace2Society
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt.... Ik had er een avondje op staan, minimaal 10 mensen hebben geklikt en afgelopen nacht gaf google aan dat er pas 2 keer was geklikt.... :S Kan aan mij liggen natuurlijk.rjongen schreef:ik hoop het.
inmiddels al in de 20 euro, en dat binnen 24 uur.
Ik ben mijn bezoekers dankbaar! :thumb:
En Google ook :thumb:
Alleen nog te weten zien te komen hou de advertenties in een nieuw venster openen
Duurde ook een paar uur voordat ik uberhaupt resultaten zag in mijn statistieken pagina zeg maar.
Weet iemand overigens hoe het zit met cookies e.d.? Hoevaak kunnen bezoekers klikken en kun je de ads ook op een andere pagina zetten? Ik heb ze nu op http://www.ultras-arnhem.nl. Heb vrij trouwe bezoekers overigens, dus ik hoop dat ze flink klikken

Tot nu toe heb ik bijna alleen maar reclame van hosting e.d.... Terwijl het een voetbal gerelateerd site is. Kan ik daar verder nog wat aan doen?
Hier een voorbeeldje zoals ik de Google Ads gebruik...eXo schreef:Iemand een goed voorbeeld van hoe die ads eruit kunnen zien?
En kan je het makkelijk opzeggen?
(boven- en onderaan de pagina)
Ben zeer tevreden over de inkomsten...
http://forum.valthermondonline.nl
*knip*
Jeroen
Ik gebruik oook google adsense maar schiet nog niet erg op.
maar wil ook niet meer reclame op me site hebben..
maar wil ook niet meer reclame op me site hebben..
In progress: Stappen in Emmen