Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Wat het probleem net is, is nog niet gekend, er gaat in ieder geval iets mis ...
Maar hopelijk is het nu opgelost.
Maar hopelijk is het nu opgelost.
Met phpBB gaat het perfect, hooguit met phpBB.nl iets slecht.lifeguard schreef:Gaat goed met phpbb
Hele dag serveronderhoud toevallig?
paul schreef:Met phpBB gaat het perfect, hooguit met phpBB.nl iets slecht.lifeguard schreef:Gaat goed met phpbb
Hele dag serveronderhoud toevallig?

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- MandersOnline
- Contacteer:
op een of andere manier zit er in de verbinding iets niet lekker....
- Gamemaniak
- Contacteer:
Is al vanaf gisteren.
Ik denk zoiets hebben ze in notime opgelost
Ik denk zoiets hebben ze in notime opgelost

- MandersOnline
- Contacteer:
loop je mogelijk zelfs een dag achter. Maar ja niet alles wat servers en netwerkverbindingen heb je in de hand het is ook maar net wie is er mee bezig en wat zijn jou mogelijkheden?
Ach zoiets "kost" tijdlifeguard schreef: Ik denk zoiets hebben ze in notime opgelost

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Eindhovenaar?Raimon schreef:Ach zoiets "kost" tijdlifeguard schreef: Ik denk zoiets hebben ze in notime opgelost, hé eindhovenaar.

je snapt hem niet hélifeguard schreef:Eindhovenaar?Raimon schreef:Ach zoiets "kost" tijdlifeguard schreef: Ik denk zoiets hebben ze in notime opgelost, hé eindhovenaar.

Raimon schreef: je snapt hem niet hé

Woonplaats van bart al gezien?
Zou die dat bedoelen?
Raimon kennende, zou die wel met een grap komen, waar ik niet zo lang over na hoef te denken haha!
Raimon kennende, zou die wel met een grap komen, waar ik niet zo lang over na hoef te denken haha!
De phpBB.com Modificatie Database is niet zo heel erg veilig 
http://www.phpbb.com/mods/db/index.php? ... n_id=11225
Er staat toch echt My Mods boven

- Jan
- Contacteer:
Wow, je hebt alle beste MODs op een rijtjeBetaDevil schreef:De phpBB.com Modificatie Database is niet zo heel erg veilig

Jij kan dat natuurlijk veel beter met je mond he, ownee sql injection is jouw specialiteit.BetaDevil schreef:De phpBB.com Modificatie Database is niet zo heel erg veilig
Ow jah? Sinds wanneer? SQL Injection is heel erg vetRaimon schreef:Jij kan dat natuurlijk veel beter met je mond he, ownee sql injection is jouw specialiteit.

Ben je die exploit vergeten, in het halve gare scriptje van je, met die toffe xss exploit?BetaDevil schreef:Ow jah? Sinds wanneer? SQL Injection is heel erg vetRaimon schreef:Jij kan dat natuurlijk veel beter met je mond he, ownee sql injection is jouw specialiteit.
Kritiek leveren kan je heel goed, maar het zelf beter maken niet.
Je hebt pas recht van spreken als je het zelf beter kan maken , niet slechter zoals je al eerder hebt bewezen.
Ik kritiek leveren, en wat ben jij precies aan het doen? Doorklagen tot je alle off-topic-topics gesloten krijgt op deze site?
Je weet trouwens niet eens wie die code allemaal heeft geschreven dus je kunt niet zo maar kritiek gaan leveren op iemand die niets fout doet.
Je weet trouwens niet eens wie die code allemaal heeft geschreven dus je kunt niet zo maar kritiek gaan leveren op iemand die niets fout doet.
Ik spreek alleen de waarheid, dat is wat anders als je even doodleuk zegt "het is niet veilig", je moet altijd met een argument komen met waarom het niet veilig is, dan heb je recht van spreken.BetaDevil schreef:Ik kritiek leveren, en wat ben jij precies aan het doen? Doorklagen tot je alle off-topic-topics gesloten krijgt op deze site?
Ik klaag alleen dat je doodleuk zegt dat het niet veilig is, zonder iets te vernemen waarom.
Ja dan moet je niet raar staan op te kijken dat iemand gaat klagen, ik zou ook niet weten waarom je zo graag wilt klagen over de MODdb, als die niet veilig is meldt je het op phpBB.com , maar ik denk dat phpBB.com wel weet wat ze maken.
Ik kan net zo goed zeggen dat je een lompe limbo bent die niks kan, ik heb geen argument waarom ik dat zou vinden, dus ik hoor het niet te zeggen, zeker niet publiekelijk.
Denken en een mening hebben is wat anders , get the point?
En ja je levert kritiek, vooral de tekstopbouw van je bericht.
phpBB MOD db == phpbb.com (mod) team , dus je klaagt tegen het phpBB team.Je weet trouwens niet eens wie die code allemaal heeft geschreven dus je kunt niet zo maar kritiek gaan leveren op iemand die niets fout doet.
En ik weet wel wie die (grotendeels) heeft geschreven.
Laatst gewijzigd door Raimon op 25 apr 2008, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.