Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Re: Maak jullie forums gereed...
anartica?! zo.. dan was zijn spaceshutle wel erg veel uit koers...nickdhnick schreef:antartica
(moest ie niet terug naar houston?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Weet je, mischien helpt het als jullie je ook gewoon aan de afspraak houden, en op 1 nov de informatie geven.
Laatst gewijzigd door Derky op 07 nov 2007, 15:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overbodige quote weggehaald
Reden: Overbodige quote weggehaald
Misschien wel ja...paul schreef:Weet je, mischien helpt het als jullie je ook gewoon aan de afspraak houden, en op 1 nov de informatie geven.
- Jan
- Contacteer:
We zouden natuurlijk ook met z'n allen vriendelijk kunnen zijn, en Coen wat tijd geven om met 'n uitleg te komen...
hij had ook even op 1 nov kunnen zeggen dat nog aantal agen duurt, voordat hij de info post.Jan schreef:We zouden natuurlijk ook met z'n allen vriendelijk kunnen zijn, en Coen wat tijd geven om met 'n uitleg te komen...
Jup, maar daar gaan we het nu niet over hebben (stuur 'm maar een PB'tje).
Deze discussie heb ik inmiddels al via MSN met verschillende personen gevoerd. In mijn post stond dat ná 1 november meer informatie zou komen. Of dat nu een week daarna is, óf 5 minuten daarna heb ik niet gezegd. Dat jullie het oppakken als 'meteen na het sluiten van inschrijvingen', is een gevolg van een mis-communicatie.paul schreef:hij had ook even op 1 nov kunnen zeggen dat nog aantal agen duurt, voordat hij de info post.
Goed, nu over tot de orde van de dag. Ik ben weer geland met mijn ruimteschip, nadat ik de brandstoftanks afgeworpen heb buiten de atmosfeer. Als iemand daar langs komt van de week, wil die ze dan even meenemen? Ze zijn gemaakt van recyclebaar materiaal!

Ik ga nu beginnen aan het opmaken van de lijst van inschrijvingen. Daarna meer informatie!

-
- Contacteer:
k blijf maar zo'n gevoel hebben dat Robin gaat winnen als het om de stijl gaat
volgens mij ben k niet de enige 

mooi! veel sucses...Coen schreef:Deze discussie heb ik inmiddels al via MSN met verschillende personen gevoerd. In mijn post stond dat ná 1 november meer informatie zou komen. Of dat nu een week daarna is, óf 5 minuten daarna heb ik niet gezegd. Dat jullie het oppakken als 'meteen na het sluiten van inschrijvingen', is een gevolg van een mis-communicatie.paul schreef:hij had ook even op 1 nov kunnen zeggen dat nog aantal agen duurt, voordat hij de info post.
Goed, nu over tot de orde van de dag. Ik ben weer geland met mijn ruimteschip, nadat ik de brandstoftanks afgeworpen heb buiten de atmosfeer. Als iemand daar langs komt van de week, wil die ze dan even meenemen? Ze zijn gemaakt van recyclebaar materiaal!
Ik ga nu beginnen aan het opmaken van de lijst van inschrijvingen. Daarna meer informatie!

You cut me open
You cut me open
Als het om stijl gaat vind ik de naam phpbb.nl awards niet echt gepast, dan kan het beter phpbb.nl stijlen awards noemen.nickdhnick schreef:k blijf maar zo'n gevoel hebben dat Robin gaat winnen als het om de stijl gaatvolgens mij ben k niet de enige
Maar dit is niet het geval, dus

-
- Contacteer:
dan ga ik gewoon winnenDark Inca schreef: Als het om stijl gaat vind ik de naam phpbb.nl awards niet echt gepast, dan kan het beter phpbb.nl stijlen awards noemen.
Maar dit is niet het geval, dus

jij maakt een kans,nickdhnick schreef:dan ga ik gewoon winnenDark Inca schreef: Als het om stijl gaat vind ik de naam phpbb.nl awards niet echt gepast, dan kan het beter phpbb.nl stijlen awards noemen.
Maar dit is niet het geval, dus*kuch*

You cut me open
You cut me open
Het is mij trouwens nog niet helemaal duidelijk waar het nu wél allemaal op beoordeeld wordt. Het aantal mods? Of alleen het aantal nuttige mods voor de toepassing van je forum? En de basisfunctionaliteit is voor elk forum hetzelfde, daar kan dan weer niet op beoordeeld worden. De stijl is toch wel hetgeen dat het meest in het oog springt. En is ProSilver dan weer "beter" dan subSilver als basis?
Etc...
Etc...
Mods zou je zeker mee moeten nemen. Je kunt een phpbb daardoor zo veel beter maken en gebruiksvriendelijker 

Te veel mods maken het onoverzichtelijk en ***. Kijk maar naar phpBB Plus en phpBB FM, daar wil je nog niet eens mee beginnen, de meesten gebruiken nog niet eens 50% van de opties en van de navigatie klopt niets (rechtsboven naar portal, linksboven naar forum index, en hoe kom ik naar een ander gedeelte van de site vanuit het forum
). Te veel mods is nooit goed.

Dat heeft niks met hoeveel MODs ze gebruiken te maken.BetaDevil schreef:Te veel mods maken het onoverzichtelijk en ***. Kijk maar naar phpBB Plus en phpBB FM,
Eerder met welke MODs ze gebruiken, Een aantal Exploit mods en te veel eisende mods heeft stefan gebruikt voor plus, en phpBB FM laten we maar zwijgen, het woord exploit forum is een phpBB fm forum.
Maar het is meer een variatie van exploit mods die ze er in bouwen.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Misschien niet met hoeveel MODs ze gebruiken maar zeker wel de wijze waarop mensen zoveel MODs installeren. Als je ze allemaal zo maar installeert met EasyMOD zonder iets eraan te wijzigen krijg je iets onoverzichtelijks.
Nou zoveel mods krijg je niet geinstalleerd met easymod.
Als er al een taal variable verkeerd staat, geeft easymod al een critcal error, en handmatig heeft stefan deze allemaal geinstalleerd, zonder easymod te gebruiken.
Het kan wel een onoverzichtelijke boel geven, maar wat maakt een overzichtelijke code uit , met veel exploits niet veel toch?
Als er al een taal variable verkeerd staat, geeft easymod al een critcal error, en handmatig heeft stefan deze allemaal geinstalleerd, zonder easymod te gebruiken.
Het kan wel een onoverzichtelijke boel geven, maar wat maakt een overzichtelijke code uit , met veel exploits niet veel toch?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader