Heeft ie nou zelf alles gemold? ik wil trampoline springen.. kapot! Coen met zijn Jupiler-buik
[ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: [ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
geen idee, volgens mij had Coen een "feest op uitnodiging".. niemand wilde komen..
Heeft ie nou zelf alles gemold? ik wil trampoline springen.. kapot! Coen met zijn Jupiler-buik
Voormalig Support Teamlid
Eigenlijk was het een feest alleen voor Moderators en dat hebben ze maar ff stil genoeg gehouden 
Gelukkig hielden ze het bij Fristi.. zoals in de startpost te lezen is mogen phpBB.nl teams GEEN alcohol!

Jij ook niet 
Omdat je nog 10 bent.10th_user schreef:En waarom dan wel niet?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Je bent 13 en kinderen onder de 16 die drinken gaan vaak uit hun bol en gaan surfen op de weg. Wat niet slim is voor een surfende pinguin.
Wijziging: 10 :O
13!
Ik vind dat jullie me discrimineren om mijn leeftijd!
Ik vind dat jullie me discrimineren om mijn leeftijd!
Wijziging:
Elbert gaf me deze surfplank!
Laatst gewijzigd door Johan op 24 okt 2007, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Wist je niet dat het stoer is om op je 10de je bijna dood te drinken?BetaDevil schreef:Je bent 13 en kinderen onder de 16 die drinken gaan vaak uit hun bol en gaan surfen op de weg. Wat niet slim is voor een surfende pinguin.
je kunt een wedstrijdje flauwvallen doen! 
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Heel er stoer, eerder een slechte jeugd met een cominatie van geen opvoeding van de ouders zou ik zowat dan denken.paul schreef:Wist je niet dat het stoer is om op je 10de je bijna dood te drinken?BetaDevil schreef:Je bent 13 en kinderen onder de 16 die drinken gaan vaak uit hun bol en gaan surfen op de weg. Wat niet slim is voor een surfende pinguin.
Als kinderen dat van 10 jaar al gaan doen.
- Bas
- Contacteer:
Doen ze bij iedereen, sinds kort word ik ook 'kleine Bas' genoemd door een bepaald iemand na een opmerking in het moderatorforum10th_user schreef:Ik vind dat jullie me discrimineren om mijn leeftijd!
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Je bent toch ook klein? 
zullen we een politieke partij oprichten? "NO DISCRIMINATION" "voor een discriminatie-vrij phpBB.nl!"
met een Hyve
met een Hyve
Noze10th_user schreef:zullen we een politieke partij oprichten? "NO DISCRIMINATION" "voor een discriminatie-vrij phpBB.nl!"
met een Hyve
Door welk bepaald iemand dan?Bas schreef:Doen ze bij iedereen, sinds kort word ik ook 'kleine Bas' genoemd door een bepaald iemand na een opmerking in het moderatorforum10th_user schreef:Ik vind dat jullie me discrimineren om mijn leeftijd!
Je ben toch ook klein? anders kon je dit niet lezen.
Door iemand die het MOD forum ken lezen?Derky schreef:Door welk bepaald iemand dan?Bas schreef:Doen ze bij iedereen, sinds kort word ik ook 'kleine Bas' genoemd door een bepaald iemand na een opmerking in het moderatorforum10th_user schreef:Ik vind dat jullie me discrimineren om mijn leeftijd!![]()
Je ben toch ook klein? anders kon je dit niet lezen.![]()
Hé kleine derkjeDerky schreef:Door welk bepaald iemand dan?Bas schreef:Doen ze bij iedereen, sinds kort word ik ook 'kleine Bas' genoemd door een bepaald iemand na een opmerking in het moderatorforum10th_user schreef:Ik vind dat jullie me discrimineren om mijn leeftijd!![]()
Je ben toch ook klein? anders kon je dit niet lezen.![]()
Hij is in ieder geval rijkerRaimon schreef: Hé kleine derkje