weet ik verkeerde formulering. Ik kreeg weldegelijk een Not Found 404 pagina.paul schreef:404 == pagina bestaat niet, denk dat je bad request bedoelt(weet code daarvan nie uit me hoofdsvennson schreef:540 blijvend en nu en dan een 404 :s)
phpbb.nl, pagina laad niet goed?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
Nymphy schreef:Op dit moment :
Cookie length = 419
Ik word op dit moment ook weer extreem snel uitgelogd
1 forum bekijken, eruit gaan en ik ben weer uitgelogd.. erg vervelend
Op het moment van dit bericht te plaatsen heb ik al weer 2 keer opnieuw moeten inloggen eer ik het kon plaatsen...

Ik was al bang dat ik de enige zou zijn...
hier wordt het met de dag erger.
om de pagina krijg ik een witte of een half gelade pagina!!
phpbb.nl is op de goede weg :thumb:
geeft niet, wordt al *kuch* een maand aan gewerkt *kuch*

om de pagina krijg ik een witte of een half gelade pagina!!
phpbb.nl is op de goede weg :thumb:
geeft niet, wordt al *kuch* een maand aan gewerkt *kuch*

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
maar met opera browser werkt het perfect,
geen klachten topie werkt het
ach ja iedereen moet wat te klagen hebben.
Bij deze kant geen problemen
,
bad request overleef ik wel
(alhoewel ik er steeds minder krijg)
geen klachten topie werkt het

Bij deze kant geen problemen

bad request overleef ik wel

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Bee schreef:Je kan het probleem heel uitgebreid gaan zitten mierenneuken, maar besef dat BartVB een druk persoon is.
Uitloggen/Inloggen lijkt vooral een cookie probleem, net zoals opeens verdwenen ongelezen posts.

en zal mij aan m'n poepert jeuken dat bartVB een druk persoon is...

was alleen nieuwsgierig.
Besef ook dat phpBB.nl het vlaggeschip is van de NL phpBB communityBee schreef:Je kan het probleem heel uitgebreid gaan zitten mierenneuken, maar besef dat BartVB een druk persoon is.

Wie is er naast BartVB nog meer betrokken om een en ander op te lossen / te debuggen?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Omdat Spikey stopte phpBB.nl en zich op andere dingen wilde gaan richten.Insomnia schreef:Waarom kon phpbb.nl niet gewoon bij de server van spikey blijven ?
Dit is een server probleem, dus alleen diegene die de server beheert (Bart) kan hier iets aan doen.headout schreef:Besef ook dat phpBB.nl het vlaggeschip is van de NL phpBB communityBee schreef:Je kan het probleem heel uitgebreid gaan zitten mierenneuken, maar besef dat BartVB een druk persoon is.
Wie is er naast BartVB nog meer betrokken om een en ander op te lossen / te debuggen?
-
Ik heb mezelf maar aangeleerd om phpbb.nl met opera te bezoeken.
Helpt!
Helpt!