Waar verdien jij je geld op het web?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Niet kleurenPc 4 live schreef:ff rico je hebt er niets aan veranderd ofsowRico schreef:werkt het van mij niet?![]()
hierzo werkt ie gewoon wel.... :S
en hij wil het veranderen. De kleuren toch???

Ik wil dat de links in een nieuw venster geopend worden.
En bij Rico schijnt het wel te helpen, maar bij mij niet

Zou iemand dan even op http://www.jongelibertariers.nl linksonder kunnen klikken plus kijken?
Want het zou idd. aan mijn comp. kunnen liggen
Want het zou idd. aan mijn comp. kunnen liggen

ik dacht dat je de veranderde code via Google moest regelen ofzo, omdat hij anders denkt dat de code niet goed is opgenomen in je site.
Hoe zit het trouwens met de belasting bij die dingen? Het leek me wel aardig om zo'n klein bannertje in m'n footer of header te verwerken, maar ik wil geen problemen krijgen bij de belasting
Hoe zit het trouwens met de belasting bij die dingen? Het leek me wel aardig om zo'n klein bannertje in m'n footer of header te verwerken, maar ik wil geen problemen krijgen bij de belasting

- WebSiteNet
- Contacteer:
ik zie bij Google nergens waar je in kan stellen of het in een nieuw venster geopend moet worden.WebSiteNet schreef:Weet je zeker dat het dezelfdse code is? Wat heb je bij alternatieve url ingevuld?
En de tag <script> ken geen attrubuut target. Laat die maar weg om fouten te voorkomen. En je kan beter niet zelf aan de code *beep*. Je kan alles instellen bij google zelf.
Maar het verdient wel goed.
na 1 avond al $7,66 verdient.
Je krijgt dus bij $100 een cheque in dollars?
Dus dan moet je wachten tot een gunstig dollar-koers moment?

-
Nee.
Waar ik het uitgetest heb (zolang mijn forum nog niet officieel open is) is mijn boten verkoop site, die ongeveer 100 bezoekers per dag krijgt. Niet veel dus.
Maar met 20 kliks stond de teller al op 7,66 dollar, das 40 cent per klik.
Google is wel gul, maar ik snap het niet, want voor adverteerders is het volgensmij goedkoper om te adverteren bij Google.
Waar ik het uitgetest heb (zolang mijn forum nog niet officieel open is) is mijn boten verkoop site, die ongeveer 100 bezoekers per dag krijgt. Niet veel dus.
Maar met 20 kliks stond de teller al op 7,66 dollar, das 40 cent per klik.
Google is wel gul, maar ik snap het niet, want voor adverteerders is het volgensmij goedkoper om te adverteren bij Google.
Ergens is het wel logisch, hoe denk je dat ze anders zo enorm snel zijn gegroeid op internet? De combinatie van slimme text advertenties en hoge opbrengsten slaat schijnbaar aan. En dan te bedenken dat ze pas sinds februari dit jaar zijn begonnen in Nederland!rjongen schreef:Google is wel gul, maar ik snap het niet, want voor adverteerders is het volgensmij goedkoper om te adverteren bij Google.

Bij het registreren van AdSense krijg je alleen gezeur over rechtspersonen in de US, en daarmee vallende belasting documenten, er wordt niets gezegd over Nederlanders.
Als je geen buitensporig bedrag gaat verdienen (het zal gewoon bij inkomen geteld worden) wordt je er waarschijnlijk ook niet over belast. Ik weet er ook het fijne niet van, maar denk dat ik het bij het rechte eind heb.
Als je geen buitensporig bedrag gaat verdienen (het zal gewoon bij inkomen geteld worden) wordt je er waarschijnlijk ook niet over belast. Ik weet er ook het fijne niet van, maar denk dat ik het bij het rechte eind heb.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Je moet het gewoon opnemen in het inkomens belasting formulier dat je elk jaar krijgt. Maar ze zullen dit niet ze snel weten.
En die hoge opbrengst komt door het bied systeem. Toen je de add op je site plaatste had google je site doorzocht en zoekwoorden er uit gehaald. Adverteerder mogen inzetten op zoekwoorden. De bieder met het hoogste bod komt op je site. Gewoon en slim systeem waardoor het altijd winstgevend is.
En die hoge opbrengst komt door het bied systeem. Toen je de add op je site plaatste had google je site doorzocht en zoekwoorden er uit gehaald. Adverteerder mogen inzetten op zoekwoorden. De bieder met het hoogste bod komt op je site. Gewoon en slim systeem waardoor het altijd winstgevend is.
Het totaal ontvangen bedrag door die ad's valt onder inkomensbelasting. Het komt dus op dezelfde bult als wat je bijvoorbeeld verdient voor vakantiewerk e.d.
Echter hoef je geen inkomensbelasting te betalen als je per jaar minder dan een bepaald bedrag verdient. Ik weet niet hoeveel dit is, maar het loopt in de duizenden euro's voor je het moet opgeven bij de belastingdienst.
Maak je dus maar geen zorgen
Echter hoef je geen inkomensbelasting te betalen als je per jaar minder dan een bepaald bedrag verdient. Ik weet niet hoeveel dit is, maar het loopt in de duizenden euro's voor je het moet opgeven bij de belastingdienst.
Maak je dus maar geen zorgen

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-