Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Lady Elensar
*Slaaplachend*
Dat was een zo niet grappige opmerking. XD (van René)
Dat was een zo niet grappige opmerking. XD (van René)
Laatst gewijzigd door Lady Elensar op 11 feb 2006, 01:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch niet met dit weer 8)Stef schreef:Dat je met je laptop naar buiten gaat!XP-Rene schreef:Hoezo? Omdat ik nog steeds aan de pc zit?Stef schreef: Freak!
Ach ja ik moet ook eens me bed op zoeken maar het bed wil niet hier na toe komen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Krijg ik niks meer 

Had je ook wat gevraagd dan? Ik kan het me niet ens meer herinneren, kl*te Korsakov.Opeltijgertje schreef:Krijg ik niks meer
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Ow ja helemaal vergeten he.
Lust wel een heerlijk Grolschsje
Goed idee Stef dan neem ik wel de hele bar
Lust wel een heerlijk Grolschsje

Goed idee Stef dan neem ik wel de hele bar

*is inmiddels weer binnen met z'n half bevroren biertje en afgekoelde laptop en gaat ook nog een duit in het zakje doen...
KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar
- Carlo Claessen