Ik lust ze allebei welpaul schreef:Ja, je kan kiezen uit normale, dvd, of netinstallBas schreef:Kan ik hier ook Debian downloaden? Ik wil namelijk Linux op BS3...
Wel lekker die tijgernootjes, iemand nog een biertje?
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik neem hem wel mee Paul 8)paul schreef:Ik ook. Alleen wil me biertap naast me ff niet :@
Ik weet wel hoe dat ding werkt
Eerst de elektriciteit, en nu milieuinspectiewizzzzzzzz schreef:Poffer nu moet ik nog verder weg voor mijn rookwaren, toch eens kijken of deze horeca gelegenheid voldoet aan de millieu eisen....
Trouwens, de biertap wordt door mij bediend, en aangezien jullie de openstaande rekeningen niet betalen, kan ik geen personeel aannemen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dan zal ik maar op non profit basis werken in de Bar 
Tja, ik heb hier een biertap van mezelf staan, dus eet alleen de tijgernootjes uit de bar, bier neem ik zelf mee 8)Bee schreef:Eerst de elektriciteit, en nu milieuinspectiewizzzzzzzz schreef:Poffer nu moet ik nog verder weg voor mijn rookwaren, toch eens kijken of deze horeca gelegenheid voldoet aan de millieu eisen....Hier wordt ik toch zo zot van.
Trouwens, de biertap wordt door mij bediend, en aangezien jullie de openstaande rekeningen niet betalen, kan ik geen personeel aannemen.
Damm weer niet op de kosten van de baas drinkenBee schreef:Ook niet.
welkom in het warme BartjeRico schreef:Pff kom net uit de kou.. heb anderhalf uur buitengestaan
Lekker thee nu
ik was wel af!Bee schreef:Eerst de elektriciteit, en nu milieuinspectiewizzzzzzzz schreef:Poffer nu moet ik nog verder weg voor mijn rookwaren, toch eens kijken of deze horeca gelegenheid voldoet aan de millieu eisen....Hier wordt ik toch zo zot van.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
was dat jou deur?
Raimon zegt nog, ga daar maar, daar woont die kerel die altijd maar klaagt
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Zie ook dit topic
Quote uit een PM van Stef:
Quote uit een PM van Stef:
Dus tja ..Stef schreef:Je kunt zoiets vragen via de bar.. ofzo.. iig. dat moet je zelf even bekijken.XGE_Lithium schreef:Verder was ik van plan een artikel te maken over registratie-problemen.
Maar dat zijn er wel meerdere (problemen), dus ik wilde vragen of andere mensen ermee wilden helpen.
Waar en hoe moet ik zoiets vragen?