Dat vroeg ik me denet ook al af, want heb hongerRaimon schreef:Is de container er alpaul schreef:Bee (zoals je op de vorige pagina kon lezen)
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Lady Elensar
waar staan die zeg toch niet dat de eigenaar niet genoeg heeft ingeslagenlifeguard schreef:toevallig ook pringles hier?
Ik mis de tijgernootjes kommen
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
BAF!
*zucht*: IK HAD NOG ZO GEZEGD, VOORZICHTIG NEERZETTEN NAAST DE ACHTERUITGANG!!! NU HEB JE POTVERDORIE DE ACHTERUITGANG GEBLOKKEERD!
*gemompel*: Ik kan niet alles tegelijk howr
ZORG EERST MAAR DAT HIJ GOED STAAT, DAN PRATEN WE VERDER.
*grmbl* Je hebt ook niets aan die groentjes he...
Als je vraagt wat dit is: dit is de levering van de container met snacks 'n drank
*zucht*: IK HAD NOG ZO GEZEGD, VOORZICHTIG NEERZETTEN NAAST DE ACHTERUITGANG!!! NU HEB JE POTVERDORIE DE ACHTERUITGANG GEBLOKKEERD!
*gemompel*: Ik kan niet alles tegelijk howr
ZORG EERST MAAR DAT HIJ GOED STAAT, DAN PRATEN WE VERDER.
*grmbl* Je hebt ook niets aan die groentjes he...
Als je vraagt wat dit is: dit is de levering van de container met snacks 'n drank
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
Ja de tijgernootjes, moet wel even wachten tot ze geserveerd zijn
*boem baf klabang*
Auwww wie heeft die container daar gezet
*boem baf klabang*
Auwww wie heeft die container daar gezet
Laatst gewijzigd door Raimon op 23 mar 2006, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo, die staat goed, en de buurman heeft er ook geen last meer van. En dan is het nu tijd om de container uit te laden.
*vult alle kommen met tijgernoten, en legt alle overige dozen in de kelder. Doet de kelder op slot. Zet alle flessen drank in de kamer achter de barspiegel. Doet de kamer op slot. Vult verder de snoep en chips automaat aan, en zet de sigaretenautomaat op de steekvork.*
*rijd vervolgens de steekvork de container in, en zet de automaat er neer. Rijd de vuilnisbakken naar binnen, en alle lege dozen. Doet de container op slot, en roept naar de chauffeur "Kar maar weg hoor!"*
*vult alle kommen met tijgernoten, en legt alle overige dozen in de kelder. Doet de kelder op slot. Zet alle flessen drank in de kamer achter de barspiegel. Doet de kamer op slot. Vult verder de snoep en chips automaat aan, en zet de sigaretenautomaat op de steekvork.*
*rijd vervolgens de steekvork de container in, en zet de automaat er neer. Rijd de vuilnisbakken naar binnen, en alle lege dozen. Doet de container op slot, en roept naar de chauffeur "Kar maar weg hoor!"*
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
mijn solicitatiebrief:
Beste Bee,
Ik zou graag een baan krijgen in dit café.
Met vriendelijke groet,
Webmaster van http://www.probleemoppc.nl.
Beste Bee,
Met vriendelijke groet,
- Bas
- Contacteer:
Kan ik hier ook Debian downloaden? Ik wil namelijk Linux op BS3... 
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
hij moet eerst de mijne nog in behandeling nemenWebsite schreef:mijn solicitatiebrief:
Beste Bee,
Met vriendelijke groet,
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
meen je dat nou ik heb niet eens internetWebsite schreef:als je hier kan komen heb je al internet