Het was een grapje lieverd, maar misschien moeten we de knopjes maar weer weghalen als het allemaal zo problematisch is.Rotsblok schreef:goh we zijn wel erg klantvriendelijk hier zeg
phpBB.nl Bugs
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB.nl Bugs
Nope! ik vind het wel leuk.. heb ik ook wat te doen hierElbertF schreef:Het was een grapje lieverd, maar misschien moeten we de knopjes maar weer weghalen als het allemaal zo problematisch is.Rotsblok schreef:goh we zijn wel erg klantvriendelijk hier zeg![]()
[
Yup.. dat klopt!
Voormalig Support Teamlid
De google functie is dat, die doorzoekt de website.
Oke merci!Stef schreef:De google functie is dat, die doorzoekt de website.
Stuur hem maar een factuur.ElbertF schreef:En wie zijn die klanten waar je het over hebt, zover ik weet doen we alles gratis voor jullie?
-
Rotsblok
- Contacteer:
sjonge jonge jonge wat zijn we toch weer zo ontzettend grappig vandaag.
Ik zal jullie een tip geven maar denk toch niet dat jullie em gebruiken
Als je wilt dat je "hulp" site goed wordt zal ik maar meer vriendelijker worden en zorgen dat pipo's zoals ElbertF weten wanneer ze een grapje kunnen maken en wanneer niet.
Ik heb het idee dat ik hier niet geholpen wordt en vooral niet netjes dus ga ik maar naar de [SPAM] waar ik wel geholpen wordt en men veel vriendelijker is.
Als je wilt dat je "hulp" site goed wordt zal ik maar meer vriendelijker worden en zorgen dat pipo's zoals ElbertF weten wanneer ze een grapje kunnen maken en wanneer niet.
Ik heb het idee dat ik hier niet geholpen wordt en vooral niet netjes dus ga ik maar naar de [SPAM] waar ik wel geholpen wordt en men veel vriendelijker is.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42
Ik zal je zeurderige berichtjes en je spam niet missen. Je hebt nog geen enkele supportvraag gesteld dus je kan niet echt klagen over de kwaliteit van de support die je van ons krijgt.
Ik wordt heel goed geholpen...
maargoed dit is een topic voor bugs en dit is geen bug...
als je problemen hebt doe dat dan ergens anders en ga niet random zeuren!
maargoed dit is een topic voor bugs en dit is geen bug...
als je problemen hebt doe dat dan ergens anders en ga niet random zeuren!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
ElbertF = pipo?? eh.. maak jij ook eventjes zo'n website (oke, jij mag ook hulp van een vriend)Rotsblok schreef:sjonge jonge jonge wat zijn we toch weer zo ontzettend grappig vandaag.
"Niet geholpen wordt"?? eh.. je moet wel eerst een vraag stellen!
Ga maar daar een andere website, hier houden we gewoon van een leuke sfeer!
Moderators & Admins, sorry voor deze reactie maar ik vond het gewoon onzin!
Gelieve dit niet op mijn reeds geopende Rekening te zetten, ik kan contant betalen
Alles is nu wel gezegd, ontopic maar weer. 
Fouten in de phpBB.nl vertaling.
De vertaling van
'TOMORROW'
ontbreekt
Verder bevatten de vertalingen van 'YESTERDAY' en 'TODAY' een komma => 'Gisteren, '
Deze komma staat er ook niet in de engelse versie en zou op deze plaats ook niet in de nederlandse vertaling moeten staan.
De vertaling van
'TOMORROW'
ontbreekt
Verder bevatten de vertalingen van 'YESTERDAY' en 'TODAY' een komma => 'Gisteren, '
Deze komma staat er ook niet in de engelse versie en zou op deze plaats ook niet in de nederlandse vertaling moeten staan.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Nog meer bugs in de vertaling.
De FAQ:
Waarom is de optie X niet beschikbaar?
Deze software is geschreven door en eigendom van de phpBB Groep. Als je denkt dat een bepaalde optie toegevoegd moet worden, bezoek dan de phpbb.com website en kijk wat de phpBB Groep hierop antwoord. Plaats je verzoeken alstublieft niet in het phpBB.com forum, de phpBB groep gebruikt sourceforge om nieuwe opties te verwerken. Doorlees alle forums om te controleren of je optie niet reeds vorkomt en wat de positie ervan dan is, volg de daar gegeven procedure.
Lees alle fora door om te controleren of jouw optie daar al niet voorkomt en lees wat onze mening is van deze optie. Volg daarna de gegeven procedure.
De FAQ:
Waarom is de optie X niet beschikbaar?
Deze software is geschreven door en eigendom van de phpBB Groep. Als je denkt dat een bepaalde optie toegevoegd moet worden, bezoek dan de phpbb.com website en kijk wat de phpBB Groep hierop antwoord. Plaats je verzoeken alstublieft niet in het phpBB.com forum, de phpBB groep gebruikt sourceforge om nieuwe opties te verwerken. Doorlees alle forums om te controleren of je optie niet reeds vorkomt en wat de positie ervan dan is, volg de daar gegeven procedure.
Lees alle fora door om te controleren of jouw optie daar al niet voorkomt en lees wat onze mening is van deze optie. Volg daarna de gegeven procedure.
DoubleJ, we hebben hiervoor een geheel eigen topic.
viewtopic.php?f=52&t=37503
Wat kan er fout zijn op phpbb.nl?
You cut me open
You cut me open
Slijmende users, terug ontopic!simvader schreef:Wat kan er fout zijn op phpbb.nl?
owh... die had ik niet gezien.Stef schreef:DoubleJ, we hebben hiervoor een geheel eigen topic.
Ben je dronken? 
Hoop het niet voor hem...hij is ook pas 13 xD