Noem je dát nuttig? Kijk eens in mijn signature!Bas schreef:Jeej, mijn eerste nuttige artikel geschrevenZie mijn sig voor de link

Noem je dát nuttig? Kijk eens in mijn signature!Bas schreef:Jeej, mijn eerste nuttige artikel geschrevenZie mijn sig voor de link
Mij iets te Pong
Zo gaat die heul niet.axitaxi schreef:Ping en pong spelen ping pong.
Pang zij de pingpongbal.
Pong die zei dat ping het was maar ping die zij van niet![]()
http://paulsohier.nl/blog/2007/10/09/ho ... ur-new-tv/Jan schreef:Da's pas 'n screenshot
Omdat ik op verkeerde knopje heb gedrukt en te lui ben me wachtwoord op te zoekenElbertF schreef:Beetje bleek beeld die TV.Waarom staat dezelfde foto er twee keer?
Wel cool phpBB.com beeldpaul schreef:Omdat ik op verkeerde knopje heb gedrukt en te lui ben me wachtwoord op te zoekenElbertF schreef:Beetje bleek beeld die TV.Waarom staat dezelfde foto er twee keer?
![]()
De resolutie was beetje rot, waardor alles ondeuilijk was, maar het was ook maar om te testen tenslotte
Pictures says more as words.
Wow, wat erg. Denk je dat het me ook maar iets kan schelen dat ik 1 letter teveel heb, en 1 woord verkeerd geschreven? Spreek jij perfect nederlands? Begrijp je me? Nou dan, wat zeik je dan. Je weet absoluut niet waarover je praat, en hoe erg ik mijn best moet doen om enigssinds begrijpbaar over te komenCentrum schreef:Paul is kennelijk geen lid van het vertaalteam:Pictures says more as words.
Ik zou toch eerder zeggen: "Pictures say more than words".....