phpBB.nl Bugs
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB.nl Bugs
Axitaxti, stuur dat ^ even naar vertaalteam[at]phpbb[punt]nl dan zal diegene die er over gaat dit even controleren. Verwijs hem ook maar naar dit bericht.
Sinds wanneer hebben we geen nieuwste lid meer? 

Sinds het taalpakket wél is bijgewerkt maar phpBB3 nog niet.
Hier moet ik echt op antwoorden:Stef schreef:Sinds het taalpakket wél is bijgewerkt maar phpBB3 nog niet.

Hij heeft het dus over phpBB.nl hè.. 

Heb ik door hoor, daarom LOL
Op de index van de Wiki staat dat 3.0.RC3 de nieuwste versie is 

-
- Contacteer:
<? [ knip ] ?>
Achja misschien klein bugje om php eruit te gooie en de server aan te laten staan?
Edit:
Die zag ik aankomen,
voor de informatie was gehele inlog gegevens van de databse van phpbb.nl 
Achja misschien klein bugje om php eruit te gooie en de server aan te laten staan?

Edit:
Die zag ik aankomen,

http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Ondank dat alles inmiddels is aangepast en je sowieso niets kunt met die gegevens, zou ik het érg waarderen als je ons hiervan via een PB of e-mail op de hoogte stelt. Het openbaar maken van onze databasegegevens is wel het laatste waar we op zitten te wachten.
ach feit is dat ik er wat mee kon voordat jullie het verandere, niet gedaan van dat punt kun je het ook bekijken, en wist al dat jullie veranderd hadden dus publiceren kan dan geen kwaat. Het is toch een bug ofniet als je niet wil dat mensen bug reprots doen tja close the topic.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Dit was dus een dubbel bericht, umm bug in phpbb3 net zoals in 2 als je te vaak bevestig drukt stuurt hij hem 2 x misschien even naar kijken?
Laatst gewijzigd door special18 op 12 aug 2007, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja? Hoe dan..?special18 schreef:ach feit is dat ik er wat mee kon voordat jullie het verandere,

Waarom zou je het bestand hier plaatsen? Misschien wordt dat wachtwoord ook nog ergens anders voor gebruikt, dat weet je toch niet? Dat alles aangepast is kon je ook niet zeker weten. Prima dat je het laat weten, maar zorg bij veiligheidsproblemen wel dat het beheer het als eerste weet.special18 schreef:niet gedaan van dat punt kun je het ook bekijken, en wist al dat jullie veranderd hadden dus publiceren kan dan geen kwaat. Het is toch een bug ofniet als je niet wil dat mensen bug reprots doen tja close the topic.
Foutmelding bij het inloggen op de WIKI:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'phpbbnl'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/extensions/Auth_phpbb.php on line 130
Unable to connect to external database:
Voormalig Support Teamlid
erg he:
Code: Selecteer alles
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'wiki'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/includes/Revision.php on line 774
Er zijn enkele problemen met de website, dit wordt zo spoedig mogelijk opgelost.
Haha lekker handig als we alle wachtwoorden aanpassen en niet de bestanden. 

Hey nou zijn ineens mijn -2 ongelezen berichten weg!?
Wie heeft die gejat, de RC4 update? Het valt me nu pas op!
Wie heeft die gejat, de RC4 update? Het valt me nu pas op!