*vist naar complimentjes
Ik dacht dat jij ging slapen???? Verslaafd?Lady Elensar schreef:lol, bij mij niet.. Maar dat komt omdat ik wsl gewoon een te klein beeldscherm heb. (gezien de post above)XP-Rene schreef:En dat is inmiddels ook opgelost.
Ach ja. Ik moet dringend is een nieuw ding hebben. Een hele nieuwe pc eigenlijk...![]()
XP-Rene schreef:Ik dacht dat jij ging slapen???? Verslaafd?Lady Elensar schreef:lol, bij mij niet.. Maar dat komt omdat ik wsl gewoon een te klein beeldscherm heb. (gezien de post above)XP-Rene schreef:En dat is inmiddels ook opgelost.
Ach ja. Ik moet dringend is een nieuw ding hebben. Een hele nieuwe pc eigenlijk...![]()
Ja, absoluut, heb eens zitten rekenen, en ik zit hier gemiddeld 12-14 uur per dag.Opeltijgertje schreef:Ikke niet hoor jij wel Xp Rene
Klopt, we zijn net klaar, voor zover je over "klaar" kunt spreken.Lady Elensar schreef:Er wordt gewerkt aan phpbb.nl, hier midden in de nacht ofzo 8)
LOL, alsof ik dat nog niet in de gaten hadOpeltijgertje schreef: Normaal is het 6 tot 8 uur dus tja over slaving hoe kom je er bij