Het nieuwe phpbb.nl [bugmeldingen ook hier aub]
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Toen ik de topics aan het bekijken was, zag ik dat de aantal posts van sommige mensen niet klopt zoals bijvoorbeeld dit:

Dat kan dus niet als iemamd wel posts heeft gedaan (want ik heb het uit een topic gehaalt). Missschien nog een probleem wat op te lossen valt******
Newbie

- WebmasterX
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Als ik het forum bekijk via Mozilla Firebird, dan zie ik dit:

Code: Selecteer alles
phpBB : Critical Error
Error updating last visit time
lastmodified.net
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Ik heb het getest met Mozilla, IE6, Opera 7.2, en Mozilla Firebird maar alleen Firebird weergeeft iets wat de anderen niet weergeven en dat is zoals je in mijn andere bericht kon lezen:
Verder werken er veel functies op het forum nog niet.

Code: Selecteer alles
phpBB : Critical Error
Error updating last visit time

lastmodified.net
- WebSiteNet
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Maak een testrit als admin:Spikey schreef:Oke we zijn er druk mee bezig alles te verhelpen, blijf vooral de bugs hier plaatsen.
De Url's lopen verkeerdMocht je na het bekijken van deze demo enthousiast zijn en zelf ook een phpBB forum willen, bekijk dan tegelijkertijd deze info over webhosts en waaraan ze minimaal moeten voldoen.
Daarna kun je deze standaard installatie tutorial lezen, zodat je goed voorbereid aan de installatie kunt beginnen.

//Misschien handig om de Aankondigingen langs te lopen.
ik geef een 9,7/10
zeer mooi jongens
zeer mooi jongens
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1
Ik begrijp niet goed hoe je hierbij komt; Firebird (vroeger Phoenix) werkt prima hier en toont de pagina precies hetzelfde als Mozilla (en dus Netscape). Logisch ook, beide gebruiken dezelfde grafische engine Gecko.DaMnNaTiOn schreef:Ik heb het getest met Mozilla, IE6, Opera 7.2, en Mozilla Firebird maar alleen Firebird weergeeft iets wat de anderen niet weergeven en dat is zoals je in mijn andere bericht kon lezen:Code: Selecteer alles
phpBB : Critical Error Error updating last visit time

LOL, in het Bugs/Suggesties topic in Aankondigingen staat dat je bugs moet melden via de contact pagina, maar die link loopt dood!
Het moet dus deze pagina zijn.

//edit.::Neo::. schreef:Heb je suggesties voor dit forum of heb je bugs gevonden stuur ons een mailtje:
http://www.phpbb-nl.com/contact.php
Mark
Het moet dus deze pagina zijn.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Hmm.. ik heb nu opnieuw Firebird geïnstalleerd en het werkt nu weer wel, zal wel aan de browser hebben gelegen. Heel erg raar.mosymuis schreef:Ik begrijp niet goed hoe je hierbij komt; Firebird (vroeger Phoenix) werkt prima hier en toont de pagina precies hetzelfde als Mozilla (en dus Netscape). Logisch ook, beide gebruiken dezelfde grafische engine Gecko.DaMnNaTiOn schreef:Ik heb het getest met Mozilla, IE6, Opera 7.2, en Mozilla Firebird maar alleen Firebird weergeeft iets wat de anderen niet weergeven en dat is zoals je in mijn andere bericht kon lezen:Code: Selecteer alles
phpBB : Critical Error Error updating last visit time

lastmodified.net