Waarom krijg ik geen resultaten in google als ik dit zoek: Camm15th ?Stef schreef:De eerste set komt van subBlue, de rest is gemaakt door Camm15th.Jan schreef:Wie heeft de smilies van phpBB eigelijk gemaakt?
Greetz
Waarom krijg ik geen resultaten in google als ik dit zoek: Camm15th ?Stef schreef:De eerste set komt van subBlue, de rest is gemaakt door Camm15th.Jan schreef:Wie heeft de smilies van phpBB eigelijk gemaakt?
Staat in de map 'images' dacht ikJochemteW schreef:Wie heeft de style prosilver gemaakt? de iconen, de header e.d. phpBB group is groot begrip dan, ook door SubBlue of? zoiets ving ik namelijk wel op
De stijl prosilver is gemaakt door subBlue, samen met alle iconenen en de 7 langwerpige smilies die je hier ook hebt (behalve met het bier).JochemteW schreef:Wie heeft de style prosilver gemaakt? de iconen, de header e.d. phpBB group is groot begrip dan, ook door SubBlue of? zoiets ving ik namelijk wel op
Door svenn toch?Stef schreef:Deis powered by Derky.
denk door svenn ja :-psvenn schreef:Deze is geen officieele ik heb hem gemaakt.simvader schreef:en deze?
ehhh... mag ook!Coen schreef:Door svenn toch?Stef schreef:Deis powered by Derky.
Nee dezeStef schreef:Deis powered by Derky.
Ooh! kun je er ook een met de enige echte chocomelk maken?Derky schreef:Nee dezeStef schreef:Deis powered by Derky.
![]()
en
Naar aanleiding van die van Svenn
1) je steelt mijn copyStef schreef:Deis powered by Derky.
die 2 lijken me 2 verschillende uitdrukkingenElbertF schreef:->
En deze vind ik de nieuwe er slechter uitzien.ElberF schreef:->
->