Code: Selecteer alles
/usr/bin/php
/usr/bin/php
/usr/bin/php /home/pchelp/domains/pc-helpforum.be/public_html/tmp/lontronics_sqlbackup_V105.php?exec=1
Klopt ook niet, probeer het eens te downloadenGer schreef: PS:Hmm... ik heb die hele lap code weggehaald en downloadbaar gemaakt, maar ben nog steeds absurd wiki-cool...
Je kan geen php-bestanden downloaden als er op die server php draait, je krijg dan een .htm bestandje met de output.Ger schreef:Iets verder lezen... rechtsklikken, doel opslaan als. Overigens staan er geen enkele database- of andere gegevens in, dus ik maak me geen zorgen.
Hmm... vaag. Bij mij werkte het gisteravond wel goed. Zal het vanavond wel ff zippen. In de wiki pleuren gaat niet, want die pikt geen php. Ik heb Stef trouwens gevraagd om het op phpBB te hosten.Derky schreef:Je kan geen php-bestanden downloaden als er op die server php draait, je krijg dan een .htm bestandje met de output.![]()
Ik zou hem gewoon in de wiki pleuren, raak je hem ook niet kwijt.
Dat is een beetje een probleem op heel het internet. We (phpBB.nl) waarderen dit soort dingen enorm, maar we hebben hier nog geen consequente oplossing voor. Ik ga dit geval bespreken met de rood-mutsen.Ger schreef:Het is geen mod, het staat geheel buiten phpBB. Je modificeert ook niets, je maakt alleen een backup van de database en daartoe roep je iedere nacht een scriptje op wat dat doet. Dat scriptje heb ik nu gehost, maar wat nu als ik besluit heel SFB op te doeken? Dan is die link ook weg. En als ik een keer een grote schoonmaak houd, wie houdt mij dan tegen om dat bestandje te verwijderen? Dan wordt heel dat wiki-artikel dus per direct nutteloos. Daarom lijkt het me beter als het beheer van zulke bestanden bij phpBB ligt en niet bij allerlei externen.
Die paar luttele kb's zijn het probleem ook niet, maar wél als iedereen straks een paar luttele kb's wil uploaden. Als we het bij jou doen, moeten we het bij iedereen doen, dat is het probleem. Maar zoals gezegd ga ik hier over praten met de beheerders.Ger schreef:Ik snap je weerstand ook niet zo... Het is een bestandje van een paar luttele kB's. Je doet het overkomen alsof er gigantische hoeveelheden data op de phpBB server geplaatst moeten worden en alsof het een enorme gunst is als phpBB dit gaat hosten. Mij maakt het niet uit hoor, ik probeer alleen maar het beste voor de commuity te bereiken. Maar heel eerlijk: ik kan niet garanderen dat het bestandje over een half jaar nog steeds op die locatie staat.
Snap ik. Ik had gisteravond laat overigens ook al een PB'tje naar Stef gestuurd (i.c.m. mijn absurde wiki-coolheid), dus hij weet ervan.Coen schreef:Dat is een beetje een probleem op heel het internet. We (phpBB.nl) waarderen dit soort dingen enorm, maar we hebben hier nog geen consequente oplossing voor. Ik ga dit geval bespreken met de rood-mutsen.
Laten we het hier nu gewoon vriendelijk houden en de discussie niet heftiger maken, dan hij al is, okay?
Kun jij niet gewoon de rest van het topic lezen, voor je een berichtje plaatst?Salomon schreef:Kan je het bestandje niet gewoon in de wiki zetten?
Warning: fopen(18-02-08-deb3887_forum2.sql) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/deb3887/domains/wieisdemolonline.nl/public_html/backup_wieisdemolonline.php on line 329
-- Lontronics SQL Dump script V1.05_ALPHA -- -- Backup gemaakt op: Feb 18, 2008 -- Host: localhost -- Server versie: 5.0.22 -- -- Database: deb3887_forum2 -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabelinhoud v