We koopt er een Bertie
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: We koopt er een Bertie
Ik denk dat er nog wel een lading na komt hoor.
28 euro voor een teddy :p nah bedankt; ... gierige belg 

Of jij koopt een bertie voor mij en jij krijgt mijn oude mobieltje (heel goed model hoor, een echte Swing 200!)Salomon schreef:.....
Die weten niet eens dat ik weet wat phpBB is. Niet dat ze het zelf kennen hoor...
En bovendien is het toch wel 28 euro, en ik wil nu eerst een nieuw mobieltje hebbenDe huidige is echt kapot

... Maar ik modereer (nog) niet.
Die wil ik 
Bee (wow Bee
), das echt stoer.

Bee (wow Bee

Die teddybeer of dat mobieltje?BetaDevil schreef:Bee (wow Bee), das echt stoer.
Ennuh, ik ben niet dood hoor (tenminste, ik heb geen brief gezien over mijn eigen uitvaart)

Het mobieltje is stoer, en ik dacht bijna dat je dood was ja.
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Website/Salomon/Nomolas.
Wel vreemd dat je dacht dat ik dood was, ik zat eergisteren nog in de tram (kenners weten dat ik (tot mijn verdriet) vaak in die NS tram te vinden ben)
.
Wel vreemd dat je dacht dat ik dood was, ik zat eergisteren nog in de tram (kenners weten dat ik (tot mijn verdriet) vaak in die NS tram te vinden ben)

Ik zit niet in elke tram 

Zullen we het gewoon bij Bertie houden? Dank jullie wel. 

Nope, hetzelfde als met de bertie beta, alleen dit keer zijn er meerdere exemplaren , er komt geen 2de lading helaas voor de mensen die er straks geen kunnen bemachtigenBetaDevil schreef:Ik denk dat er nog wel een lading na komt hoor.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Helaas Bee.Bee schreef:Of jij koopt een bertie voor mij en jij krijgt mijn oude mobieltje (heel goed model hoor, een echte Swing 200!)Salomon schreef:.....
Die weten niet eens dat ik weet wat phpBB is. Niet dat ze het zelf kennen hoor...
En bovendien is het toch wel 28 euro, en ik wil nu eerst een nieuw mobieltje hebbenDe huidige is echt kapot
Hmm misschien toch maar een kopen

- Gamemaniak
- Contacteer:
Wie weet worden ze ooit nog wel veel geld waard 

Als je ze allemaal hebt en phpBB is tot allerbeste forumsoftware wat er bestaat is uitgeroepen.
Hij is wel schatig! Ik wil hem, KAN ik hem nog naast mijn colectie andere knuffels zetten!
Eerst kijken of mijn rekening dat wilt...
Eerst kijken of mijn rekening dat wilt...
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Heb er mij eind december eentje besteld, maar nog niets ontvangen.
Zijn er bij jullie al Berties geland?
Zijn er bij jullie al Berties geland?
- Jan
- Contacteer:
SHS` schreef:Sorry for the lack of updates... it's been supplier chasing another supplier... yeeeuck. At least the huge public holiday which recently got in the way is now over and things are back rolling again. I'm getting a priority shipment of a batch soon (I'll be provided with a timetable within the next few days) and shall start allocating Berties to those that pre-ordered. As previously, if you want one soonish, pre-ordering now will mean you'll be closer to the front of the (getting long) queue.
Heeft er al iemand een Bertie ontvangen? Zit nog steeds vol ongeduld te wachten op mijn bestelling van December! 

Jeej, bertie is onderweg