adsense
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: adsense
De inkomste lopen uit een.
Ook heb ik verschillende.
Google ads is het zout in de pap niet.
Zijn leuke inkomsten als extra. Maar meer niet
Ook heb ik verschillende.
Google ads is het zout in de pap niet.
Zijn leuke inkomsten als extra. Maar meer niet
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Jawel hoor, de laatste tijd verdien ik er bijna niets meer mee maar heb toch regelmatig wat Google cheques mogen incasseren.Roofiej0 schreef:Wat zijn jullie totale opbrengsten? En hebben jullie al wel eens uitbetaald?

Google vind mij niet lief.
Ze vonden dat er klikfraude werd gepleegd, maar nadeel ervan is dat ze nooit met bewijzen komen op welke gronden.
Ook al vraag je het verwijzen ze ergens anders na toe.
Maar dat was al 1 jaar geleden, maar ik had het gevoel dat het meer kosten dan het opleverden voor hun.
EN ja weer de zoveelste reactie van google == klikfraude == waarom

Ze vonden dat er klikfraude werd gepleegd, maar nadeel ervan is dat ze nooit met bewijzen komen op welke gronden.
Ook al vraag je het verwijzen ze ergens anders na toe.
Maar dat was al 1 jaar geleden, maar ik had het gevoel dat het meer kosten dan het opleverden voor hun.
EN ja weer de zoveelste reactie van google == klikfraude == waarom

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Wie welRaimon schreef:Google vind mij niet lief.![]()

In ieder geval zal ik nooit Google Adsense hebben.
Ten eerste omdat ik zelf NOOIT zou op klikken en ten tweede omdat ik zo irritant vind.
ok, geld verdienen op deze manier is handig, maar dan vind ik sponsors veel interessanter en die kan je een mooi plaatsje geven op je site ipv rommel van inhoud van Google Adsense.
Ik ben juist groot voorstander van die ads omdat ze niet zo opdringerig zijn, en omdat ze toegespitst zijn op de content.. Als ze straks individuele advertenties aanbieden word het pas echt interessant. 

En hoe kom je aan sponsors dan?Dark Inca schreef:Wie welRaimon schreef:Google vind mij niet lief.![]()
![]()
In ieder geval zal ik nooit Google Adsense hebben.
Ten eerste omdat ik zelf NOOIT zou op klikken en ten tweede omdat ik zo irritant vind.
ok, geld verdienen op deze manier is handig, maar dan vind ik sponsors veel interessanter en die kan je een mooi plaatsje geven op je site ipv rommel van inhoud van Google Adsense.

Ik ben het helemaal met ElbertF eens. Je kan je advertentie ook kleurtjes geven zodat het minder opvalt. Heb ook liever sponsors maar die zijn zo moeilijk te krijgen. Dus dan nu maar voor een tijdje adsense. Het verdient best weinig
. Trouwens als de kliks lekker opgang zijn is het wel chill. Dan zie je gewoon geld binnenkomen. Heb gister een 2 kliks van 50 cent per click gehad! ElbertF hoe vaak heb je al uitbetaald?

Ex-Service Teamlid
Volgens mij een keer of 5, elke keer net iets meer dan honderd dollar.
Oeh, gemakkelijk geld verdiend. Je moet er 18 voor zijn, zeker? 

Volgens mij niet, maar waarschijnlijk heb je je ouders wel nodig dan.
Officieel moet je er 18 voorzijn, of je ouders vragen.
Gnagnagna, ik weet wat te doen deze vakantie.
Maar nee, ik heb slechts 4 bezoekers per dag ofzo. Te weinig.

Maar nee, ik heb slechts 4 bezoekers per dag ofzo. Te weinig.

Als je rond de duizend zit word het pas interessant. 

Je moet inderdaad 18 zijn 

Dan heb ik nog láng te gaan.ElbertF schreef:Als je rond de duizend zit word het pas interessant.

Wie nietSandrus schreef:Dan heb ik nog láng te gaan.ElbertF schreef:Als je rond de duizend zit word het pas interessant.

Ex-Service Teamlid
Voor degenen die gehaat worden door Google, probeer Yahoo
http://solutions.yahoo.com/

Kan je google adsense en start-ex gewoon samen draaien? Zonder problemen met google te krijgen?
Ex-Service Teamlid
-
- Contacteer:
neeRoofiej0 schreef:Kan je google adsense en start-ex gewoon samen draaien? Zonder problemen met google te krijgen?