Wat is reden van vetrek Stef en Svenn

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Coen

Bericht door Coen » 06 feb 2007, 11:32

Dat is wat anders, maar er word bewust niet gesproken over de redenen waarom beide heren zijn vertrokken, dus hebben wij dat maar te accepteren.

Mijn persoonlijke mening is ook, dat het netter was geweest om gewoon te melden waarom ze zijn vertrokken, maar ze hebben nu eenmaal gekozen om dat niet te doen. Nou, klaar dus! ;)

Stef

Bericht door Stef » 06 feb 2007, 11:38

Een hele beknopte uitleg van mijn kant is dan als volgt; Het werken met bepaalde mensen in het team is niet meer zoals het eerst was. Daarnaast haal ik geen voldoening meer uit het werk voor phpBB.nl. :-)

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 06 feb 2007, 12:04

Stef schreef:Een hele beknopte uitleg van mijn kant is dan als volgt; Het werken met bepaalde mensen in het team is niet meer zoals het eerst was. Daarnaast haal ik geen voldoening meer uit het werk voor phpBB.nl. :-)
Kijk :thumb: thanks voor de uitleg, gevolg is nu dat speculeren over en hoe of wat geheel van de baan is.

Thanks Stef bedankt voor wat je gedaan hebt voor velen hier..
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

AHD

Bericht door AHD » 06 feb 2007, 15:37

Stef en Svenn:

Hoezo starten jullie geen phpBB solo/zijproject site?

Coen

Bericht door Coen » 06 feb 2007, 15:40

AHD schreef:Stef en Svenn:

Wie zegt er dat ze dat niet doen? Wie weet zijn ze al begonnen... :roll: Maar dat is helemaal het doel niet van dit topic en helemaaaal niet aan de orde! Dit soort dingen kun je beter via PM/Mail regelen! :)

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 06 feb 2007, 16:32

Prophecy schreef:
AHD schreef:Stef en Svenn:

Wie zegt er dat ze dat niet doen? Wie weet zijn ze al begonnen... :roll: Maar dat is helemaal het doel niet van dit topic en helemaaaal niet aan de orde! Dit soort dingen kun je beter via PM/Mail regelen! :)
PM mij als jullie hier iets over willen bekendmaken.. :bier:
éépoks

Coen

Bericht door Coen » 06 feb 2007, 16:38

Eeuhm, waar zou ik iets over bekend willen maken? :roll:

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 06 feb 2007, 17:26

Stef schreef:Een hele beknopte uitleg van mijn kant is dan als volgt; Het werken met bepaalde mensen in het team is niet meer zoals het eerst was. Daarnaast haal ik geen voldoening meer uit het werk voor phpBB.nl. :-)
Zo nu heb je A nu wil je B weten en daar heeft het team geen voordeel bij.

stormyweather
Contacteer:

Bericht door stormyweather » 06 feb 2007, 17:31

Ik begrijp niet waarom het niet netjes is als je de reden van je vertrek niet op een forum wilt gooien.
Als je de reden van je vertrek hebt meegedeeld aan degenen met wie je hebt samengewerkt lijkt me dat voldoende.
Veronderstel dat er een strikt persoonlijke reden achterligt, dan mag je toch niet verwachten dat je dat moet meedelen aan 9170 min of meer anonieme forumgebruikers?
In dat geval vind ik het niet netjes naar die reden te vragen.
Speculatie of niet.

Hoe dan ook, ik bedank svenn en Stef voor de bewezen diensten.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 06 feb 2007, 17:36

Mensen zoals al aangehaald ook in de aankondiging en zoals vermeld in dit bericht.

Wat stef en svenn erover kwijt willen hebben ze gezegd.

Laten we het graag verder hier bij houden en niet doordrammen erover.

Dank U voor de medewerking.

Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Jantaxi
Contacteer:

Bericht door Jantaxi » 06 feb 2007, 18:53

Ik ben in elk geval blij dat Stef ook even de moeite genomen heeft om hier een bericht te plaatsen.

Ik denk dat het nu duidelijk is waarom beide heren gestopt zijn, en dat is ook alles wat de meesten van ons vroegen. Het lijkt me nu duidelijk genoeg.

Samenvattend wil ik nog wel even reageren op een paar reacties hier...
Natuurliijk is het niet verplicht om een reactie te geven, maar het is zeker zo netjes dat men dat doet. Zoals ik al in mijn vorige reactie heb gezegd, al is het maar een kort bericht met "privé" er in.

Men moet niet vergeten dat er meerdere mensen zijn gestopt in een korte periode en dat er daardoor vragen gerezen zijn bij veel mensen of dat met elkaar in verband stond.

Om speculaties te voorkomen (zoals ook gevraagd werd) is enige uitleg (hoe beknopt dan ook) gewoon op zijn plaats. Men hoeft niet ALLES te weten (dus meer dan A is niet perse nodig :wink:) maar de A was wel wenselijk in dit specifieke geval...

Verder sluit ik mij, na dit getypt te hebben, bij Carlo aan. De betrokken personen hebben hun mening gegeven en dat lijkt me inderdaad voldoende.

Wel spreek ik de wens uit dat er in de toekomst meer openheid komt binnen de PHPBB.nl-gelederen, zodat zulke situaties in de toekomst kunnen worden voorkomen/beperkt.

Meer communicatie naar je gebruikers kan nooit geen kwaad. Dat betrekt de vaste gebruikers ook meer bij het forum denk ik... Wat is een forum namelijk zonder gebruikers? Niets dus....

En dan nu weer verder waar we gebleven waren.... :thumb:
Afbeelding

Stijn Herreman
Contacteer:

Bericht door Stijn Herreman » 06 feb 2007, 22:38

Prophecy schreef:Eeuhm, waar zou ik iets over bekend willen maken? :roll:
Doe je daar nu om of ben je gewoon traag van begrip? :?

Coen

Bericht door Coen » 07 feb 2007, 09:01

Stijn,

Zou je mij eens uit kunnen leggen wat je nu eigenlijk bedoelt? Op deze manier word het er niet duidelijker op en word dit topic alleen maar meer vervuild met dit soort berichten... :?

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 07 feb 2007, 09:39

Heren, dit is wel een serieus topic, voor grappen en grollen pak even de PM functie naar elkaar.
Zo houden we het wel relevant hier..
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Plaats reactie