ik dacht?

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 09 aug 2006, 13:56

pff dit is echt zo een zaak van mondelinge overeenkomsten en andere troep. Dingen die niet constant zijn en die je helemaal niet in de hand hebt. De link zetten is 5 minuten werk , verwijderen even veel. Dus vraag je support, zet het er dan even, ben je geholpen weg ermee ...

Het zit tussen de oren hoor. Een link verplicht maken vind ik zeker niet goed. wat doe je met +18 sites ? warez sites ? krijgen die geen support meer... waar moeten die dan heen :?

Zoals gezegt is draaien er vast ook wat mensen lokaal. Daarbij wil niet iedereen zijn site 'bekend' bij et phpbb.nl publiek. :green:

Ik vind het best goed zoals het is. Een link plaatsten is gewoon een kwestie van respect voor de makers. Ze krijgen geen geld per klik hoor dusja of hij er nu staat of niet wat maakt het uit.

Stef

Bericht door Stef » 09 aug 2006, 14:07

svennson schreef:pff dit is echt zo een zaak van mondelinge overeenkomsten en andere troep. Dingen die niet constant zijn en die je helemaal niet in de hand hebt. De link zetten is 5 minuten werk , verwijderen even veel. Dus vraag je support, zet het er dan even, ben je geholpen weg ermee ...

Het zit tussen de oren hoor. Een link verplicht maken vind ik zeker niet goed. wat doe je met +18 sites ? warez sites ? krijgen die geen support meer... waar moeten die dan heen :?

Zoals gezegt is draaien er vast ook wat mensen lokaal. Daarbij wil niet iedereen zijn site 'bekend' bij et phpbb.nl publiek. :green:

Ik vind het best goed zoals het is. Een link plaatsten is gewoon een kwestie van respect voor de makers. Ze krijgen geen geld per klik hoor dusja of hij er nu staat of niet wat maakt het uit.
Ik denk dat je het punt een beetje mist. Daarbij zijn links naar 18+/Warez sites niet verboden als het voor support is.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 09 aug 2006, 14:11

Jah voor je support geeft controleer je vast wel de inhoud van iedere site/forum :?

Ik zie niet waarom ik het punt mis de link verwijderen en terugplaatsten gebeurt in een flits. Ik zie niet de nood om een link te verplichten en dan heb je toch nog steeds de localhost...

Indien je het gaat verplicht maken krijg je links als http://ik.vertelhet.niet

Stef

Bericht door Stef » 09 aug 2006, 14:14

Het gaat niet om de link verplicht stellen het gaat om het support template verplicht stellen - wat sowieso geen optie is -.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 09 aug 2006, 14:23

welke delen wel, welke niet ? Elk probleem is zo verschillend dat niet een eenduidige lijn kan worden getrokken. Soms is een link nodig en soms is er helemaal geen nodig. De versie is meestal ook niet van belang maar bij extreme gevallen wel de oorzaak, dat maakt het dus ookal verplicht ... Maar heel wat mensen weet helemaal niet waar men dit kan vinden. zo kun je verder gaan ...

Ik denk dat je de "durf-post" drempel te hoog gaat leggen voor de mensen die geen technische hoogstandjes zijn.

Plaats reactie