mosymuis & bee Thanx!

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 jul 2006, 08:34

Spambot schreef:Ik dacht ook aan Paul, maar hij heeft eerder aangegeven het niet te willen.. Volgens mij was er al sprake van voor Bee en Stef werden aangsteld.
Niet helemaal. Ik was toen met bee een beetje in gevecht over wie het meeste berichten uitendelijk zou hebben, hij had er toen iets van 1000 toen we begonnen, ik iets van 500, en werd steeds kleiner, maar wel met verschillen van 200. Toen hier er iets van 1200 ofzo had(dus vrij snel eigenlijk), werd hij mod. Ik was hier toen nog maar vrij kort echt actief, dus kwam nog niet in aanmerking. Mijn standpunt is eigenlijk ook van pas daarna, toen ik het een keer met hem erover had.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 07 jul 2006, 09:15

Wat heeft het aantal berichten hiermee te maken? Dit topic was trouwens aanleiding voor de vorige wijziging in het team:

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=16871

:)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 jul 2006, 09:25

Spambot schreef:Wat heeft het aantal berichten hiermee te maken? Dit topic was trouwens aanleiding voor de vorige wijziging in het team:

Jep, ik was toen nog niet super actief. Bee was toen veel actiefer als mij (en meerdere zelfs, luuk, jij, stef enz).

Coen

Bericht door Coen » 07 jul 2006, 09:32

Na de eerst paar posts zag paul het misschien nog wel zitten;

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=140848#140848 ;)

Just a joke! ;)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 07 jul 2006, 09:41

paul schreef:
Spambot schreef:Wat heeft het aantal berichten hiermee te maken? Dit topic was trouwens aanleiding voor de vorige wijziging in het team:

Jep, ik was toen nog niet super actief. Bee was toen veel actiefer als mij (en meerdere zelfs, luuk, jij, stef enz).
Jij hebt de meeste berichten geplaatst van iedereen.. Ik sta op nummer 10 :)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 jul 2006, 09:51

Spambot schreef:
paul schreef:

Jij hebt de meeste berichten geplaatst van iedereen.. Ik sta op nummer 10 :)
Toen zat ik nog ver onder de 1000 he. Maarja. Laten we er maar over ophouden. Iedereen kent mijn standpunt, en dat veranderd verlopig niet.

Salomon

Bericht door Salomon » 07 jul 2006, 14:55

Spambot schreef:Ik dacht ook aan Paul, maar hij heeft eerder aangegeven het niet te willen.. Volgens mij was er al sprake van voor Bee en Stef werden aangsteld.

Aan Mosy heb ik in mijn begintijd hier veel gehad, de laatste tijd heb ik 'm niet veel online gezien dus zijn vertrek is niet heel onverwacht. Bee natuurlijk wel, hij was er zowat altijd. Nou maar hopen dat de opvolgers net zo goed zijn ;)
Denk het wel!
svennson schreef:Yep, bedankt aan beide ! Compleet verassend eigenlijk ...
Dit ook!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
(En DaMnaTion natuurlijk ook :bier:)

Queen_Butterfly

Bericht door Queen_Butterfly » 07 jul 2006, 15:20

Hey Bee bedankt voor alles wat je voor mij en menig andere leden heb gedaan... Ik wens je veel suc6 met alles in de toekomst

En Mosymuis ook jij veel plezier met alles, maar ik zie je toch wel op sh of ergens anders nog wel :)

Insomnia
Contacteer:

Bericht door Insomnia » 07 jul 2006, 19:31

Mosy en Bee onzettend bedankt
Ook al heb ik lang in een ban gezeten
Toch wil ik jullie bedanken voor het werk dat jullie gedaan hebben
op phpbb.nl

hendry
Contacteer:

Bericht door hendry » 07 jul 2006, 20:29

Jammer, dat jullie weg gaan. Hoewel ik met Mosymuis bijna niks eerder helemaal niks maar bee zag ik nog wel eens op msn, en hopelijkt blijf dat ook zo :) Vaar wel alle twee. Hopelijk worden jullie hier, nog op het forum te zien :)
haai

Bee

Bericht door Bee » 08 jul 2006, 15:33

hendry schreef:nog wel eens op msn
Ik ben MSN zat, het loopt constant vast, heeft constant inlogproblemen, bugs die nooit worden opgelost ook al mail je zovaak met de helpdesk en nog meer van die vage onzin, dat programma niet opstarten is daarom mijn beslissing geworden. Ik heb ook daarom het hele profiel leeggeruimd
Niet een van de leukste tijden mee meegemaakt, als ik terug kijk na de laatste discussie.
Maargoed, ondanks dat tog vaak goede support en uiterst handige tips gehad van je.
Ook jij veel succes en plezier, in hetgeen wat je gaat doen.
Het spijt mij dat het op die manier is afgelopen, maar het is een afgesloten hoofdstuk. Ik ga gewoon verder met school, na al die jaren mag ook ik in 2007 eindelijk mijn VWO eindexamen doen, waar ik nu al twee jaar mee bezig ben geweest, en bij de Mc, waar ik ondertussen al een deel van de interne opleiding heb voltooid, en waar ik het best naar mijn zin hebt.
Bee natuurlijk wel, hij was er zowat altijd
Jij niet op Area51 dan ;)

Dit is het einde van een periode. Het einde mocht dan wel hard zijn, het leven gaat zoals het gaat, en daar laat ik niemand anders over beslissen. Klaar.
... Maar ik modereer (nog) niet.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 08 jul 2006, 16:11

Bee schreef:
hendry schreef:nog wel eens op msn
Ik ben MSN zat, het loopt constant vast, heeft constant inlogproblemen, bugs die nooit worden opgelost ook al mail je zovaak met de helpdesk en nog meer van die vage onzin, dat programma niet opstarten is daarom mijn beslissing geworden. Ik heb ook daarom het hele profiel leeggeruimd
Niet een van de leukste tijden mee meegemaakt, als ik terug kijk na de laatste discussie.
Maargoed, ondanks dat tog vaak goede support en uiterst handige tips gehad van je.
Ook jij veel succes en plezier, in hetgeen wat je gaat doen.
Het spijt mij dat het op die manier is afgelopen, maar het is een afgesloten hoofdstuk. Ik ga gewoon verder met school, na al die jaren mag ook ik in 2007 eindelijk mijn VWO eindexamen doen, waar ik nu al twee jaar mee bezig ben geweest, en bij de Mc, waar ik ondertussen al een deel van de interne opleiding heb voltooid, en waar ik het best naar mijn zin hebt.
Bee natuurlijk wel, hij was er zowat altijd
Jij niet op Area51 dan ;)

Dit is het einde van een periode. Het einde mocht dan wel hard zijn, het leven gaat zoals het gaat, en daar laat ik niemand anders over beslissen. Klaar.
Ook alsnog, daar succes mee. :thumb:
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Lontronics

Bericht door Lontronics » 08 jul 2006, 16:49

Ik vermoed dat je bepaalde zaken gewoon ontgroeid bent Bee en ik denk dat dit dan een hele juiste keuze is :thumb:

Succes met je studie, die is zowieso veel belangrijker dan alles wat zich hier afspeelt.

Groeten,
Jan

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 08 jul 2006, 16:51

Zeker weten, omdat phpBB gratis is kun je daar geen geld mee verdienen, maar met school wel 8).

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 08 jul 2006, 16:54

BetaDevil schreef:Zeker weten, omdat phpBB gratis is kun je daar geen geld mee verdienen, maar met school wel 8).
Met dit ook, indien je de kennis hebt en heeeel veel tijd ;) (vb: phpbbinstallers,template makers ;)).

Bee zal wel op zijn voeten vallen, en zoals hij zelf zegt
het leven gaat zoals het gaat

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 14 jul 2006, 17:03

Hey hey... na lange tijd weer een berichtje van mij. Bedankt voor de bedankjes ;) Mijn vertrek heeft zoals gesuggereerd inderdaad alles te maken met mijn inactiviteit; de laatste maanden ben ik me meer bezig gaan houden met andere zaken en door de drukte was er gewoon geen plaats meer voor phpBB. Het was daarom een logische keus om te stoppen. Ik heb het 2,5 jaar met veel plezier gedaan en wens het nieuwe team dan ook net zoveel succes toe!

Insomnia
Contacteer:

Bericht door Insomnia » 14 jul 2006, 17:13

Toch jammer dat je weg bent
Ondankt ik met jouw niet goed kon opschieten :(

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 14 jul 2006, 17:41

Insomnia schreef:Toch jammer dat je weg bent
Ondankt ik met jouw niet goed kon opschieten :(
Looool. :roll:
éépoks

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 24 jul 2006, 23:12

Bij deze ook maar een berichtje van een ander - iets te - inactief lid, bedankt voor de support beiden, heb er een hoop van opgestoken. :bier:

Oja en nog bedankt Mosymuis voor het terugtrekken bij de phpbb awards van vorig jaar, had ik ook nog kans. :wink:
Barki.nl

Plaats reactie