phpBB.nl resolutie update
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik vind dat dat soms gewoon gekloeid word met de lay-out terwijl ik de zoekfunctie gewoon zelf kan aanklikken via "Zoeken" aangezien de balk in de header nooit mijn gewenste zoekactie goed uitvoerd (mijn mening)
Maar zo ziet het er weer netjes uit, toch mijn complimenten voor het repareren van de header.
Getuige de screenshot:

Maar zo ziet het er weer netjes uit, toch mijn complimenten voor het repareren van de header.
Getuige de screenshot:
Rennen Stef
geweer in aantocht
(grapje)

@Brandsrus,
Dat is jou mening, er worden toch altijd dingen gevraagd die gewoon via de zoek functie kunnen gevonden worden!
Dus het is zeker jouw mening.
Dus het geknoei is het niet.
Meer de puntjes op de I zetten

@Brandsrus,
Dat is jou mening, er worden toch altijd dingen gevraagd die gewoon via de zoek functie kunnen gevonden worden!
Dus het is zeker jouw mening.
Dus het geknoei is het niet.
Meer de puntjes op de I zetten

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Resolutie van 1024x768?

De balk in de header en het zoeken via "Zoeken" is precies hetzelfde, volslagen onzinnig dus. En blijkbaar heb je weinig kennis van zaken, want er word echt niet geknoeid.brandsrus schreef:Ik vind dat dat soms gewoon gekloeid word met de lay-out terwijl ik de zoekfunctie gewoon zelf kan aanklikken via "Zoeken" aangezien de balk in de header nooit mijn gewenste zoekactie goed uitvoerd (mijn mening)

Maar met minder mogelijkheden wat meestal teveel zoekresultaten opleverd.
@brandsrus: Ik vraag je om je mond te houden. Als je het niet nuttig vind, gebruikt je het niet. Met die balk gaan er al wel veel meer mensen over tot zoeken wat sneller naar een antwoord leid. Wij hebben geconstateerd dat het niet 100% werkt en we hebben dit topic om te zorgen dat het beter wordt.
Als je het "gekloei" (wat is dat voor een woord, ik ga ervan uit dat je geknoei bedoeld) vindt, zeg dan eens hoe het beter moet? Geef de code ervoor maar. Aan irriterende, niet onderbouwde laster hebben we weinig.
-WSN
@brandsrus: Ik vraag je om je mond te houden. Als je het niet nuttig vind, gebruikt je het niet. Met die balk gaan er al wel veel meer mensen over tot zoeken wat sneller naar een antwoord leid. Wij hebben geconstateerd dat het niet 100% werkt en we hebben dit topic om te zorgen dat het beter wordt.
Als je het "gekloei" (wat is dat voor een woord, ik ga ervan uit dat je geknoei bedoeld) vindt, zeg dan eens hoe het beter moet? Geef de code ervoor maar. Aan irriterende, niet onderbouwde laster hebben we weinig.
-WSN
- Bas
- Contacteer:
Hier in Konqueror heb ik niet de witte balk, maar wel de verkeerd geplaatste knopjes. (Ze staan een pixel of zo fout.)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
in Firefox werkt het bij mij zoals het hoort
in IE is de header ook zoals hij hoort
Maar in Opera is de navigatie wat te hoog geplaatst waardoor deze niet netjes in de achtergrond wegvalt.
in IE is de header ook zoals hij hoort
Maar in Opera is de navigatie wat te hoog geplaatst waardoor deze niet netjes in de achtergrond wegvalt.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."