(script) Geen rechtermuis in mozilla.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Een tijdje geleden heb ik deze site gemaakt voor een fotograaf:paul schreef:welke? want als je het encrypt, moet de browser het decrypten, dus kan ik het ook decrypten
http://www.stevenfilius.com/
Open maar eens een foto en probeer de URL te achterhalen, of naar je computer te verplaatsen zonder printscreen. Helaas is printscreen altijd mogelijk maar de beveiliging is optimaal (met encrypted URL's en transperante div's over de foto etc.).

- Carlo Claessen
pbtje verstuurd, wil het niet openbaar maken kijken of er meer zijn die het lukt
nooit een webmaster uitdagen

nooit een webmaster uitdagen
paul schreef:
welke? want als je het encrypt, moet de browser het decrypten, dus kan ik het ook decrypten Wink
Een tijdje geleden heb ik deze site gemaakt voor een fotograaf:
http://www.stevenfilius.com/
Open maar eens een foto en probeer de URL te achterhalen, of naar je computer te verplaatsen zonder printscreen. Helaas is printscreen altijd mogelijk maar de beveiliging is optimaal (met encrypted URL's en transperante div's over de foto etc.). Smile
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Carlo Claessen
Reply naar beiden:
Jup, maar nu treedt de .htaccess in werking en zie je nog niks
Tuurlijk is het mogelijk, maar zo makkelijk was het niet toch? Eigenlijk moet de JavaScript-functie ook dynamisch zijn, zodat de encryptie per foto anders is..
Het watermerk over de foto is waarschijnlijk de beste "beveiliging".

Jup, maar nu treedt de .htaccess in werking en zie je nog niks

Het watermerk over de foto is waarschijnlijk de beste "beveiliging".

- Carlo Claessen
- Lady Elensar