phpBB.nl: Het onofficiële spel! [1.2.1]
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ligt het aan mij, of klopt dit niet helemaal, je moet de supportgevende mensen redden van de moderators, maar spikey zit er 1 keer in, en ik zit er een keer in, en paulus zit er heel vaak in, en paulus is geen moderator. Dus al versla ik mijzelf (die overigens vastloopt op zijn eigen plek, en alleen maar constant de andere kant op kijkt (kat in het bakkie)) en spikey, pak ik alle paddestoelen en alle muntjes, dan gebeurt er niets, of moet ik ook paulus nog verslaan in zijn backseat-moderation drang?
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Bas
- Contacteer:
Als je alles pakt, moet je naar een bordje waar Level op staat gaan.bee schreef:Ligt het aan mij, of klopt dit niet helemaal, je moet de supportgevende mensen redden van de moderators, maar spikey zit er 1 keer in, en ik zit er een keer in, en paulus zit er heel vaak in, en paulus is geen moderator. Dus al versla ik mijzelf (die overigens vastloopt op zijn eigen plek, en alleen maar constant de andere kant op kijkt (kat in het bakkie)) en spikey, pak ik alle paddestoelen en alle muntjes, dan gebeurt er niets, of moet ik ook paulus nog verslaan in zijn backseat-moderation drang?
Enne, ik heb 0.3.1 gereleased, een nieuw level, met een andere doelstelling, bugfixes, en een nieuw pictogram als standaard.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Wout -- w00t
- Bas
- Contacteer:
En 0.3.2 is uit! Nieuw level, en aanpassingen van het Paulus-level.
Wijziging:
En zo snel kan de tijd nou gaan. Ik heb nu weer 0.3.3 gereleased, met wat moeilijkere levels, en ijsblokken. Die ijsblokken merk je niks van, totdat je erop gaat staan 
[Edit2]
En ja hoor, ik heb het spel alweer haast af! 0.9.0 is gereleased, met wat bugfixes, nieuwe features en zo. Test deze versie uitvoerig!

[Edit2]
En ja hoor, ik heb het spel alweer haast af! 0.9.0 is gereleased, met wat bugfixes, nieuwe features en zo. Test deze versie uitvoerig!
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
0.9.1 released!
- Level 3 hoort makkelijker te zijn.
- Springgedrag gewijzigd, springen gaat nu met Alt-Rechts of Control, en je kan dubbelspringen.
- Online highscorelijst
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
En daar is 0.9.2! Wat bugfixes, en Level 4 wat makkelijker...
Hij is leuk hoor Bas!

Bee, jij bent onze enige boze moderator.bee schreef:Ligt het aan mij, of klopt dit niet helemaal, je moet de supportgevende mensen redden van de moderators, maar spikey zit er 1 keer in, en ik zit er een keer in, en paulus zit er heel vaak in, en paulus is geen moderator. Dus al versla ik mijzelf (die overigens vastloopt op zijn eigen plek, en alleen maar constant de andere kant op kijkt (kat in het bakkie)) en spikey, pak ik alle paddestoelen en alle muntjes, dan gebeurt er niets, of moet ik ook paulus nog verslaan in zijn backseat-moderation drang?

Misschien iets teveel chocolade gegeten toen (werkt erg verslavend)Stef schreef:Hij is leuk hoor Bas!
Bee, jij bent onze enige boze moderator.bee schreef:Ligt het aan mij, of klopt dit niet helemaal, je moet de supportgevende mensen redden van de moderators, maar spikey zit er 1 keer in, en ik zit er een keer in, en paulus zit er heel vaak in, en paulus is geen moderator. Dus al versla ik mijzelf (die overigens vastloopt op zijn eigen plek, en alleen maar constant de andere kant op kijkt (kat in het bakkie)) en spikey, pak ik alle paddestoelen en alle muntjes, dan gebeurt er niets, of moet ik ook paulus nog verslaan in zijn backseat-moderation drang?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Haha leuk spelletje. Schrok mezelf een hoedje, mijn naam staat er zelfs in. 

[+] Isento at DeviantArt
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer: