breezeland down
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- John_de_Vries
- Contacteer:
ik geraak er toch niet op hoorJohn_de_Vries schreef:http://www.timgoud.breezeland.com/phpBB2-5/
En niet gaan spammen hee.

kan jij er nog op als je ctrl+f5 indrukt als je op die site bent??
- John_de_Vries
- Contacteer:
- John_de_Vries
- Contacteer:
- John_de_Vries
- Contacteer:
volgens mij catched jou computer webpaginas op je pc, prbeer daarom ctrl+f5 eens voor een hard refresch(zoals ik al 2 keer heb gezegd maar niet weet of je dat nu hebt gedaan) normaal zou je dan niet meer op die webpagina's geraken
ofwel, is breezeland weer het slachtoffer van een spamattack en zijn ze hun domainnaam weer kwijt, dan zou het kunnen dat je op breezeland site's geraakt, doordat het ip van breezeland staat op het hosts file van je computer
anders zou het me sterk verbazen dat je nog op die site's kunt
ofwel, is breezeland weer het slachtoffer van een spamattack en zijn ze hun domainnaam weer kwijt, dan zou het kunnen dat je op breezeland site's geraakt, doordat het ip van breezeland staat op het hosts file van je computer
anders zou het me sterk verbazen dat je nog op die site's kunt

Ik kan nu (zit op het werk) wel op de site komen, dus heb snel ff een backup gemaakt, jippie! 
Maar ik weet niet waar het aan ligt, want thuis kan ik zelfs het absolute adres niet bezoeken (iets van 212.etc.)
Ctrl-f5 heeft geen effect, pagina blijft het gewoon doen. Maar toen ik gisteren een mailtje naar ze stuurde bounce-te die, dus snap er niks meer van.
Of zal breezeland nu weer gewoon online zijn overal???

Maar ik weet niet waar het aan ligt, want thuis kan ik zelfs het absolute adres niet bezoeken (iets van 212.etc.)
Ctrl-f5 heeft geen effect, pagina blijft het gewoon doen. Maar toen ik gisteren een mailtje naar ze stuurde bounce-te die, dus snap er niks meer van.
Of zal breezeland nu weer gewoon online zijn overal???
Wijziging: Breezeland lijkt nog niet helemaal goed te werken, want timgoud's avatartje is nog steeds morsdood.
Btw @timgoud: je tk-tjes doen het niet hoor!
http://www.timgoud.breezeland.com werkt hier wel, kriijg een install-schermpje.
Het lijkt er dus op dat het server-afhankelijk is of je de sites wel of niet kunt zien???
Btw @timgoud: je tk-tjes doen het niet hoor!
http://www.timgoud.breezeland.com werkt hier wel, kriijg een install-schermpje.
Het lijkt er dus op dat het server-afhankelijk is of je de sites wel of niet kunt zien???
De pagina kan niet worden weergegeven.ComputerForum schreef:Ik weet niet hoor maar heeft dit er iets mee te maken.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Nee... ik zie gewoon het forum :S
Beetje groot marja:
Hier stond een plaatje
En dan zegt hij : (26th June 2003)
Beetje groot marja:
Hier stond een plaatje

En dan zegt hij : (26th June 2003)
breezeland schreef:The server upgrade is done now.....we will continue to monitor the situation for any new problems.....we will also now take this time to resolve the outstanding problems in the coming few hours....
Keep checking your control panels for updates....
Laatst gewijzigd door Stef op 08 jul 2003, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit schrijven ze ook, maar als ze technische problemen hadden, zou niemand op de site moeten kunnen komen. Het ligt dus ergens anders aan, sommige comps willen wel, anderen niet, ik gok dat het aan de ISP ligt die men gebruikt.Management
Posted: Jun 27 2003, 09:27 AM
Our problems are not over yet....our connection provider just cut down our total available bandwidth until further notice .....because of the dos attack.......
It seems we are plagued with problems....
But the battle goes on..... we will keep you posted....
En uhm, op het werk op sites en fora zitten, no prob, ik ben toch ambtenaar

van·i·ty¹ [ 'væn5ƒi ]
( telbaar zelfstandig naamwoord )
1 futiliteit
bagatel
2 prul
snuisterij
3 ( Amerikaans-Engels ) kaptafel
toilettafel
vanity²
( telbaar en niet-telbaar zelfstandig naamwoord )
1 ijdelheid
pronkzucht, verbeelding, verwaandheid
context
injured vanity
gekrenkte ijdelheid
tickle someone's vanity
iemands eigenliefde strelen
2 leegheid
vruchteloosheid
Dat is vanity dus
( telbaar zelfstandig naamwoord )
1 futiliteit
bagatel
2 prul
snuisterij
3 ( Amerikaans-Engels ) kaptafel
toilettafel
vanity²
( telbaar en niet-telbaar zelfstandig naamwoord )
1 ijdelheid
pronkzucht, verbeelding, verwaandheid
context
injured vanity
gekrenkte ijdelheid
tickle someone's vanity
iemands eigenliefde strelen
2 leegheid
vruchteloosheid
Dat is vanity dus

- John_de_Vries
- Contacteer:
eey dit is raar!! ik heb juist netscape navigator geinstalleert en nu kan ik wel op breezeland
ik probeerde nog eens met internet explorer, en daar lukt het niet!!
het ligt dus waarschijnlijk aan de browser of je op breezeland kan
zeg, kolly en john, welke browser gebruiken jullie? kolly jij hebt misschien een andere browser op je werk??
breezeland lijkt ook sneller te zijn
maar ik ga mijn forum toch op een andere host zetten door dat internet explorer probleem 

het ligt dus waarschijnlijk aan de browser of je op breezeland kan

zeg, kolly en john, welke browser gebruiken jullie? kolly jij hebt misschien een andere browser op je werk??

breezeland lijkt ook sneller te zijn