MSN Bot komt inderdaad vaak, bij mij komt die elke dag, minimaal 2 kker per dag gemideld, soms wel 30 tot 50 keer per dag. (Alhoewel Google ook 1 dag bijna 50 keer langs is geweest).bee schreef:MSN is wel een hardnekkige bot. Zodra die is langsgeweest, is hij amper weg te krijgen, elke 3 dagen heb ik hem weer te pakken. Hij is zelfs al bezig geweest op mijn homeserver
bots , google , Msn ,Alta Vista,...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bijna 1500 posts!
bee
je kunt met een delay werken , in je robot.txt delay vb 10 dan komt hij maar om de 10 dagen ook kun je in je meta dit aangeven waneer hij moet terug komen , hoewel msn vermoedleijk niet werkt met dit ...
Re: bee
die FR dinges waar vind ik die want ik kan net 2 woorden frans yes en noabcde schreef:Jawel hoor, de MSN bot volgt de reguliere regels.svennson schreef:aangeven waneer hij moet terug komen , hoewel msn vermoedleijk niet werkt met dit ...

Dat is engelssvennson schreef:die FR dinges waar vind ik die want ik kan net 2 woorden frans yes en noabcde schreef:Jawel hoor, de MSN bot volgt de reguliere regels.svennson schreef:aangeven waneer hij moet terug komen , hoewel msn vermoedleijk niet werkt met dit ...![]()

Oui et non zijn al 3 franse woorden

Maar inderdaad, een link zou handig zijn geweest.
... Maar ik modereer (nog) niet.
bee schreef:Dat is engelssvennson schreef:die FR dinges waar vind ik die want ik kan net 2 woorden frans yes en noabcde schreef: Jawel hoor, de MSN bot volgt de reguliere regels.![]()
Oui et non zijn al 3 franse woordenCe n'est pas dificile
![]()
Maar inderdaad, een link zou handig zijn geweest.
wist ik echt wel hoor , Je parle une petite peut francai

Volgens mij maar 1 fout, een s achter francais (en zo'n 5 onder de c). Maar ik ben geen expert in Frans (licht uitgedrukt dan!svennson schreef: wist ik echt wel hoor , Je parle une petite peut francai7 fouten ?

De link naar de hoofdsite en de link naar de download directory. (Bee, ik dacht dat jij al die site's uit je hoofd kendebee schreef: Maar inderdaad, een link zou handig zijn geweest.

Bijna 1500 posts!
Dat is een grote vuile criminals broedplaats. Vooral niet gebruiken is mijn idee daarover.reinier schreef:http://www.dutchleader.nl voor bezoekers
... Maar ik modereer (nog) niet.
Als dat alles was .....bee schreef: Dat is een grote vuile criminals broedplaats. Vooral niet gebruiken is mijn idee daarover.
Dutchleaders bezoeken zijn geen echte bezoekers, alleen dingen om je statistieken te verhogen, mensen bezoeken je site en jij bezoket hun site, das geen interresse bezoek.
@ Bee, die FR is niet zo onbekend, hij heeft een aantal mods gemaakt. (Tja, ze zitten in .premodded dus vandaar dat ik ze ken!).
Bijna 1500 posts!
hehe
nee ik weet wel best hoe die dingen werken hoor dat zijn webmasters die denken geld op te scheppen , net alsof iemand daarin intereseert haha 

jep
google is vandaag langs geweest , echter maar 1 pagina bezocht maarja je moet ergens beginnen he 

ja
je indd nu 3 keer langs geweest echter heeft hij mij nog steeds niet staan bij het zoeken naar mijn site ... 

google nu 7 keer geweest nog steeds niks geindexeert ... :'(
Dat Google Dance dat is niet zeker of het eigenlijk wel bestaat. Experts gaan ervanuit dat het bestaat, maar niemand die het bevestigd. Meestal komen niet alle site's in de Google dance en als ze erin komen (en niet allemaal tegelijk) kom je de eerste twee hoog in de resultaten te staan en zak je daarna behoorlijk [iets wat ik zelf niet heb meegemaakt]. Dus wat jij zegt Bee, dat je niet in Google staat door de Google Dance lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Bijna 1500 posts!