Maja..de leden lijst..

Dat klopt..dan doen we de site alleen bij jou als we niks anders vinden..SuperNova schreef:kunnen we BartVB niet vragen of ie het gewoon op zijn server zet
dat kan er makkelijk af als hij de database van dit forum opschoont alleen al heeft ie denk ik veel meer ruimte![]()
anders mag het op een van mijn servers de site tenminste,
het forum liever niet alleen hebben we wel een forum nodig
we hebben dit toch
zeg maar waar je me voor nodig hebtLeipo schreef:Poe ey ff opnieuw want ik heb het niet meer echt gevolgd..
De ideën blijven hetzelfde zodat ik begreep..![]()
Dan doen er nu mee..
Leipo voor Grafisch, PhpBB en programeren
S/N voorgeinstaleerde PhpBB service
Mensen vul mij ff aan..
Dus die 2 hierboven kopieeren en dan jezelf met de reden waarvoor eronder zetten..
Ook kijken en vragen mag
i'm in the club. ik ben grafisch niet heel sterk, maar ik kan op andere fronten wel actief deelnemen. zet me maar ergens neer. Als SN de vraag echt niet meer aan kan en ik heb tijd wil ik hem eventueel helpen bij voorgeïnstalleerde boards.Leipo schreef:Poe ey ff opnieuw want ik heb het niet meer echt gevolgd..
De ideën blijven hetzelfde zodat ik begreep..![]()
Dan doen er nu mee..
Leipo voor Grafisch, PhpBB en programeren
S/N voorgeinstaleerde PhpBB service
Mensen vul mij ff aan..
Dus die 2 hierboven kopieeren en dan jezelf met de reden waarvoor eronder zetten..
Ook kijken en vragen mag
Code: Selecteer alles
[size=14][color=red][b][u]Waar wil ik me mee bezig houden[/size][/u][/b][/color]
- ?
[size=14][color=red][b][u]Waar zouden we ons allemaal bezig mee moeten houden[/size][/u][/b][/color]
- ?
[size=14][color=red][b][u]Wat wil ik liever niet op de site[/size][/u][/b][/color]
- ?
[size=14][color=red][b][u]Hoeveel en wat voor webruimte stel ik beschikbaar[/size][/u][/b][/color]
- webspace
- max traffic
- adres
- deep linking?
- overige voorwaarden, opmerkingen, etc.
[size=14][color=red][b][u]Overig Commentaar[/size][/u][/b][/color]
?
[size=14][color=red][b][u]Extern Contact[/size][/u][/b][/color]
- ?
(Geef alle mogelijkheden waarmee je contact zou kunnen/willen onderhouden. Extern staat voor; buiten dit forum om.)