WebSiteNet schreef:Je bent dus al afgestudeerd, maar je weet niet hoe je fatsoenlijk moet typen.......
Je weet er net als mij behoorlijk wat vanaf weet ik via msn (ik wil je pc lenen), maar je kan geen 200 mensen op een 650 mhz processor zetten met 256mb ram. Tenzij je 15k scsi als swap hebt ingesteld.
mijn server is zowie zo sneller dan die traage free we host[_M-A-R-K_] schreef:dacht dat je 24/7 wou bieden ?
als je bent afgestudeerd waarom snap je dan niet dat het echt sloom gaat worden ?
er zijn genoeg free phpbb host die sneller zijn dan die van jouw (google) en waarom is die van jouw beter ? doe jij meer is je server sneller meer dingen ? als je het op een free host zet heb je misshien een google adssje die je onderaan moet zetten is dat zo erg ? het is dan wel snel.
Maar heb je wel een backupserver heb je gedacht waar je jouw website op zet ? als de server / internet uitvalt en jouw website staat op jouw server dan heb je dus een probleem en je kan je klanten dit niet 1, 2 , 3 melden.
Sorry voor mijn belaberte nederlands zonder anb
Ergens in het topic zag ik Wanadoo voorbij komen. Alleen al bij die naam heb ik besloten dat als dit van de grond komt niet mee te gaan doen. Wanadoo staat er om bekend dat ze als ze misbruik ontdekken (wat ze snel doen) de service en hun dienst voor die gebruiker wordt gestopt. Dat lijkt mij niet prettig om mee te maken...Mandrake Linux schreef:mijn server is zowie zo sneller dan die traage free we host[_M-A-R-K_] schreef:dacht dat je 24/7 wou bieden ?
als je bent afgestudeerd waarom snap je dan niet dat het echt sloom gaat worden ?
er zijn genoeg free phpbb host die sneller zijn dan die van jouw (google) en waarom is die van jouw beter ? doe jij meer is je server sneller meer dingen ? als je het op een free host zet heb je misshien een google adssje die je onderaan moet zetten is dat zo erg ? het is dan wel snel.
Maar heb je wel een backupserver heb je gedacht waar je jouw website op zet ? als de server / internet uitvalt en jouw website staat op jouw server dan heb je dus een probleem en je kan je klanten dit niet 1, 2 , 3 melden.
Sorry voor mijn belaberte nederlands zonder anb
dat zeker
en is ook beter
en ik heb een apparte backup server
1 tb
4 x 250 scsi hdds
das een apparte pc
en die slaat werkelijk alles op
trowuens ons hele netwerk
Dat vind ik knap. De scsi hdd die het meeste aankan was tot kort 146 GB. En die kostte meer dan 600 euro. Sinds kort staat er op alternate .nl een scsi schijf die 300GB aankan. Het is dus mogelijk, maar ik neem niet aan dat je voor een schijfje meer dan 1000 euro uitgeeft.Mandrake Linux schreef:en ik heb een apparte backup server
1 tb
4 x 250 scsi hdds
ik heb ze welWebSiteNet schreef:Zolang er genoeg geld is kan je er tegen op.
Maar ik lees weer iets over je back-up server:Dat vind ik knap. De scsi hdd die het meeste aankan was tot kort 146 GB. En die kostte meer dan 600 euro. Sinds kort staat er op alternate .nl een scsi schijf die 300GB aankan. Het is dus mogelijk, maar ik neem niet aan dat je voor een schijfje meer dan 1000 euro uitgeeft.Mandrake Linux schreef:en ik heb een apparte backup server
1 tb
4 x 250 scsi hdds
lol[_M-A-R-K_] schreef:klopt ! inderdaad bij @home is het hetzelfde als je website maar niet commercieel is en je ja hoor jouw server is sneller dan die "trage" free hosting ik ken er die bied free aan met een dual processer kan jij daar tegen op ? nee meneer
iamand die met me mee leeftcartoontje schreef:Het is graag of niet natuurlijk.
Jongens, hij biedt jullie iets aan. Dat sommigen het niet geweldig vinden is nu wel duidelijk, maar afgezien van de verbinding ziet het er nog best wel redelijk uit.
En een aantal phpbb-n00bs zal er zeer veel voordeel aan hebben. Dat het voor grote sites niet de meest perfecte oplossing zou zijn is duidelijk. Maar toch, het blijft aardig van hem...
Ik wil niet lullig doen hoor, maar als je een dienst aanbied zou ik wel even de teksten door een spellingscontrole en grammaticacontrole halen. Dat staat wel zo proffesioneel. Ik heb hier even wat in verbeterd voor je, ook wat kwa interpunctie en zinsopbouw.Branfan PHPBB Hosting INFO
Hallo, zoeker naar een host.
Bij Branfan kan je een phpBB hosting aanvragen. Je kan het aanvragen op http://www.branfan.nl/phpbbhosting.php .
Vul alles in en u krijgt zo snel mogelijk bericht terug.
Wat geeft Branfan gratis bij de hosting:
100 MB phpBB webhosting
1 FTP Account
24 uur online garantie
Geen reclame, dus ook geen banners
Het enige wat wij van u verwachten is dat u een DUIDELIJKE link in uw overal_footer zet naar http://www.branfan.nl, en dat u zich registreerd op dit forum. Op http://www.branfan.nl/rules.php zijn de hosting voorwaarden te vinden.
Op het moment dat u zich niet aan de voorwaarden houdt van onze hosting, zal uw u forum meteen worden verwijderd.